Cafeteria 2017

Jön a készpénzes juttatás!

Időpont: 2016. december 08. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Jövőre jelentősen emelkedik az eddig legnépszerűbb cafeteriajuttatások adóterhe, ugyanakkor évi 100 ezer forintot készpénzben adhatunk a dolgozóknak 34,22%-os adózással. Bővül az adómentesen adható juttatások köre is: a munkáltató egészségügyi ellátást is biztosíthat munkavállalóinak juttatásként, amely után nem kell közterhet fizetni. A jövő évi adócsomag tükrében vajon van értelme fenntartani a béren kívüli juttatások rendszerét? A jól összerakott cafeteriacsomagok a munkaerő vonzásának és megtartásának eszközeivé is válhatnak.

Hogyan aknázzuk ki az új szabályokban rejlő lehetőséget, hogy az a cégünk és a munkavállalóink szempontjából a lehető legtöbb hasznot hozza? Szakértőink gyakorlati tanácsaikkal segítenek a 2017-es cafeteriamenü összeállításában.

fejlec_800x210 kkv_cimnelkul_bkik

Cafeteria 2017

Jön a készpénzes juttatás!

 

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. december 8. csütörtök 10.00–16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00–10.40

Cafeteria 2017. Mit adhatunk adómentesen, mit 34,22%-os, mit 49,56%-os adózással jövőre? Tippek a jövő évi cafeteriarendszer kialakítására

Előadó: Király Ágnes ügyvezető igazgató, Top Cafetéria Kft.

10.40–11.10

Bért vagy cafeteriát? Juttatások a teljes adórendszer tükrében. Hogyan optimalizáljuk a foglalkoztatásra rakódó terheket? 

Előadó: Hegedüs Sándor adóüzletág vezető, RSM Hungary

11.10–11.40

Az élőmunkát terhelő szja- és járulékváltozások 2017.

Előadó: Szabó Roland manager, PwC Magyarország

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00−12.30

A munkaerő-piaci helyzet kezelése speciális juttatások által. Hatékony motivációs eszközök a béren túl.

Előadó: Balázs Iván elnök, BKIK Általános Pénzügyi Szolgáltatási Osztály

12.30–13.00

Egészséges munkavállaló adómentesen. Amit a munkáltató által biztosítható egészségügyi ellátás keretében kínálnak a magán-egészségügyi szolgáltatók.

Előadó: Szórádi Attila vezérigazgató, CEEMA Risk Zrt.

13.00–13.20

Az önkéntes egészségpénztárak szerepe ma és holnap. A százezer forintos készpénz-cafeteria felhasználásának egy lehetséges módja, amit az állam még szja-visszatérítéssel is megfejel.

Előadó: Lukács Marianna vezérigazgató, Patika-csoport

13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20

Lehetőségek nyugdíj-kiegészítésre. Milyen megtakarításokat és hogyan támogathatnak a munkáltatók és melyek azok a konstrukciók, amelyek után a magánszemélynek szja-visszatérítés jár?

Előadó: Bolgár Gábor területi igazgató, QUANTIS Consulting Zrt.

14.20–14. 40

Ketyeg a nyugdíjbomba. A nyugdíjpénztár, mint a nyugdíj-kiegészítés alternatívája

Előadó: Dr. Kravalik Gábor elnök, Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége

14.40–15.00

Nyilatkoztatás, bevezetés, működtetés. Hogyan adjunk egyszerűen cafeteriát? Év végén van a legtöbb teendője a HR-nek a cafeteriával. Megoldások a béren kívüli juttatásokhoz társuló adminisztráció csökkentésére.

Előadó: Király Ágnes ügyvezető igazgató, Top Cafetéria Kft.

15.00−15.20 Konzultáció az előadókkal

15.10− 15.40 Üzleti kézfogó.  Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A szünetekben személyes konzultációs lehetőség az előadókkal!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

 A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, aprósütemények, frissítő italok, prezentációk, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő


 A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, aprósütemények, frissítő italok, prezentációk, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).


gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. november 25-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. november 25-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

További konferenciák