Cafeteria 2017
Jön a készpénzes juttatás!
Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit
Időpont: 2016. december 8. csütörtök 10.00–16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Program
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00–10.40
Cafeteria 2017. Mit adhatunk adómentesen, mit 34,22%-os, mit 49,56%-os adózással jövőre? Tippek a jövő évi cafeteriarendszer kialakítására
Előadó: Király Ágnes ügyvezető igazgató, Top Cafetéria Kft.
10.40–11.10
Bért vagy cafeteriát? Juttatások a teljes adórendszer tükrében. Hogyan optimalizáljuk a foglalkoztatásra rakódó terheket?
Előadó: Hegedüs Sándor adóüzletág vezető, RSM Hungary
11.10–11.40
Az élőmunkát terhelő szja- és járulékváltozások 2017.
Előadó: Szabó Roland manager, PwC Magyarország
11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.00−12.30
A munkaerő-piaci helyzet kezelése speciális juttatások által. Hatékony motivációs eszközök a béren túl.
Előadó: Balázs Iván elnök, BKIK Általános Pénzügyi Szolgáltatási Osztály
12.30–13.00
Egészséges munkavállaló adómentesen. Amit a munkáltató által biztosítható egészségügyi ellátás keretében kínálnak a magán-egészségügyi szolgáltatók.
Előadó: Szórádi Attila vezérigazgató, CEEMA Risk Zrt.
13.00–13.20
Az önkéntes egészségpénztárak szerepe ma és holnap. A százezer forintos készpénz-cafeteria felhasználásának egy lehetséges módja, amit az állam még szja-visszatérítéssel is megfejel.
Előadó: Lukács Marianna vezérigazgató, Patika-csoport
13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.20
Lehetőségek nyugdíj-kiegészítésre. Milyen megtakarításokat és hogyan támogathatnak a munkáltatók és melyek azok a konstrukciók, amelyek után a magánszemélynek szja-visszatérítés jár?
Előadó: Bolgár Gábor területi igazgató, QUANTIS Consulting Zrt.
14.20–14. 40
Ketyeg a nyugdíjbomba. A nyugdíjpénztár, mint a nyugdíj-kiegészítés alternatívája
Előadó: Dr. Kravalik Gábor elnök, Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége
14.40–15.00
Nyilatkoztatás, bevezetés, működtetés. Hogyan adjunk egyszerűen cafeteriát? Év végén van a legtöbb teendője a HR-nek a cafeteriával. Megoldások a béren kívüli juttatásokhoz társuló adminisztráció csökkentésére.
Előadó: Király Ágnes ügyvezető igazgató, Top Cafetéria Kft.
15.00−15.20 Konzultáció az előadókkal
15.10− 15.40 Üzleti kézfogó. Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!
A szünetekben személyes konzultációs lehetőség az előadókkal!
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, aprósütemények, frissítő italok, prezentációk, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, aprósütemények, frissítő italok, prezentációk, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. november 25-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. november 25-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet