Cégmarketing – 2017
Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól
Piac & Profit – BKIK konferencia
A konferencia Kiemelt Támogatója: A Magyar Marketing Szövetség
Időpont: 2017. június 22. 9.00–15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.40
Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért. – Tonk Emil, az MMSZ alelnöke
9.40–10.00
Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig. – Lévai Richárd tulajdonos, RG Stúdió Kft.
10.00–10.20
A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. – Klausz Melinda közösségi médiaspecialista
10.20–10.40
Értékesíts hatékonyan, hogy a marketing ne ablakon kidobott pénz legyen. Hiába költesz marketingre, ha nincs mögötted egy jó rendszer ami segít feldolgozni az érdeklődőket. – Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt.
10.40–11.00
10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda Google-Adwords specialista, LindCom
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet
11.20–11.40
Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon. A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. – Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
11.40–12.00
Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. – Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.
12.00–12.20
Eredményes online marketinghez hozzásegítő online platformok. – Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
12.20–12.40
A márkaépítés 5 pillére. – Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds
12.40–13.00
Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok. – dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász
13.00–13.15
Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal? – Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.
13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.00-14.15
Mi történt a Linkedinnel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel. – Bánki Tamás DrLinkedin.hu
14.15–14.30
Marketing döntések – avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről? – Tornai István online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.
14.30–14.45
Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben. – Trib Gergő tulajdonos, videoproducer, Totalsight Kft.
14.45–15.00
Youtube, Instagram. Milyen korosztály van ott, hogyan kommunikálnak, hogyan jelenjünk meg ezeken a felületeken? Mit hoz a Facebook-hoz képest? – Szántó Péter alapító, Springtab
15.00–15.15
A branded a cégadataiddal és a rólad elterjedő céginformációkkal is építheted.– Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.
15.15–15.30
AD@Marketing. A jövőre életbe lépő GDPR új kihívások elé állítja az adatkezelést. Továbblépés csak tudatos tervezéssel! – Gilincsek Szabolcs ICT-szakértő, Euro-Profil Rendszerház Kft.
15.30–15.50
Tartalommarketing felfutóban. A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei. – Bártfai Balázs tartalommarketing szakértő, a tmgy.info könyv szerzője
15.50–16.50 Különprogram
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!
..Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa!
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
- Kizárólag a Cégmarketing – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Részvételi feltételek
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa!
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
- Kizárólag az Cégmarketig - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. június 9-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. június 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu