Mit hoz a jövő a fejlődés orientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben? A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.
Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017
Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről
Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20
VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁN!
Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!
Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke
Keynote Speakerek:
Erdei Sándor, Kovács Árpád, Kováts Péter, Kürti Sándor, Oszkó Péter, Serényi János
Program:
Regisztráció: 8.30–9.00
9.00–9.30 „Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.
Előadó: Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke
9.30–10.00 Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.
Előadó: Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter
10.00–10.30 Hazai és nemzetközi befektetési trendek.
Előadó: Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója
10.30–11.00 Konzultáció és kávészünet
11.00–11.20 Gazdasági, piaci, iparági trendek.
Előadó: Kovács Árpád elnök, Költségvetési Tanács
11.20–11.40 Ön még csak vezető vagy személyes márka is?
Előadó: Serényi János, a Mc Cann Erickson Budapest alapítója
11.40–12.00 Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
12.00–12.20 Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.
Előadó: Kováts Péter az Invitech Solutions középvállalati igazgatója
12.20–12.40 Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.
Előadó: Harsányi Gábor ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting
12.40–13.30 Konzultáció és Ebédszünet (büféebéd)
13.30–13.50 Segítség! Növekszünk!
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.
13.50–14.10 Az új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.
Előadó: Toldi Gábor partner, Social Talent
14.10–14.30 Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?
Előadó: Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.
14.30–14.50 ” Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy sikeres példa bemutatása.”
Előadó: Tokár Péter ügyvezető igazgató, Tesk csoport
14.50–15.05 IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.
Előadó: Ézsiás Tünde, Key Account Manager, Opten Kft.
15.05–15.20 Az üzletvitelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.
15.20–16.20 Különprogram: Piac & Profit Klub Networking – az üzleti kapcsolatokért
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója.
A tematika változtatás jogát fenntartjuk!
..
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29.000 Ft+Áfa
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet
- svédasztalos ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Részvételi díj
Konferencia regisztrációA konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet
- svédasztalos ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja 16.000 Ft+Áfa.
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. április 14-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását 2017. április 14-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.hu
Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.