Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2018
Sikeres vezetők éves konferenciája a cégvezetési trendekről
Időpont: 2018. május 10. csütörtök, 9.00−17.30
Helyszín: Magyar Telekom Székház (1013 Budapest, Krisztina krt. 55.)
Érdemes megnézni a résztvevő cégek listáját!
Óriási kihívásokra nyerő válaszok a legsikeresebb cégvezetőktől!
A Csúcstalálkozó fővédnöke: Kürti Sándor
Keynote Speakerek:
Borbély László ügyvezető (SPA Tudásbázis Kft.), Kürti Sándor elnök (Kürt Zrt.), Magas István az MTA doktora (BCE), Markovich Béla ügyvezető (Mapei Kft.), Mérő László professzor, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa, Palócz Éva vezérigazgató (Kopint-Tárki Zrt.), Reng Zoltán vezérigazgató (Hungrana Kft.), Sinkó Ottó vezérigazgató (Videoton Holding Zrt.), Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes (Saldo Zrt.).,
Program
Regisztráció: 8.30-9.00
9.10–9.40 Világgazdasági trendek. Húzóágazatok, térségek.
Előadó: Magas István egyetemi tanár (BCE), az MTA doktora
9.40–10.05 Hazai gazdasági, ágazati trendek, fejlődési kilátások 2020 után.
Előadó: Palócz Éva vezérigazgató, Kopint-Tárki Zrt.
10.05–10.25 Munkaerőhiány! A kis- és nagyvállalatok legnagyobb problémája.
Előadó: Sinkó Ottó vezérigazgató, Videoton Holding Zrt.
10.25–10.45 Az információbiztonság jövője. Ahogyan a világ e területen vezető cégei látják.
Előadó: Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.
10.45–11.05 Agrár- és élelmiszergazdaság technológia- és szemléletváltásban.
Előadó: Reng Zoltán vezérigazgató, Hungrana Kft.
11.05–11.25. Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.25–11.45 A vezető és a HR új szerepben.
Előadó: Szűts Ildikó vezérigazgató-helyettes, Saldo Zrt.
11.45–12.05 Növekszik a szervezet?Változik a kultúra! A tudatos növekedés kulcsai.
Előadó: Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.
12.05–12.25 Pénz fejlesztésre. Új tőke- és hitelforrások az üzleti szektorhoz igazítva.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-Marketing igazgató, K&H Bank
12.25–12-45 Transzparencia, az üzleti siker alapja.
Előadó: Keleti József country manager, Bisnode Magyarország
12.45–13.05 Vajon mi köze van a társadalmi felelősségvállalásnak a személyzetfelvételhez?
Előadó: Markovich Béla ügyvezető, Mapei Kft.
13.05–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–14.10 Csodák logikája.
Előadó: Mérő László professzor, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa
14.10–14.25 Cégvezetőként miért kell az elkövetkezendő 5 évben a leginkább aggódnia? Vállalati kultúra változóban.
Előadó: Ecsédi István ügyvezető tulajdonos, Improvers Group
14.25–14.40 Cégem akkor igazán értékes, ha nélkülem is produktívan működik.
Előadó: Grebenár József ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.
14.40–15.00 A digitalizáció fejlődése mindent visz.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.
15.00–15.20 Kollaboráció 4.0, avagy a kommunikáció evolúciója.
Előadó: Leveli András üzleti- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.
15.20–15.35 A befektetők érdeklődésének legfrissebb irányai.
Előadó: Szapár András cégvezető, cégetveszek.hu
15.35–15.45 Az első üzleti generáció stafétaváltásban.
Előadó: Rudas László elnök, CsVOE
15.45–16.00 Konzultáció az előadókkal
16.00–17.30 Különprogram: Networking
NETWORKING KOKTÉLPARTI (zártkörű, maximált létszámú) networking különprogram. Plenáris bemutatkozás névjegycserével.
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Networking Koktélparti!
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Networking Koktélparti!
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9.000.- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. április 27-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. április 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu