Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2016
Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről
Piac & Profit konferencia
Helyszín: Budapest, Hotel Hungaria City Center, Rákóczi út 90.
Időpont: 2016. június 9. 9.30−17.30
A konferencia Keynote Speaker-ei:
Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója
Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index
Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője
Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft Nyrt. elnök-vezérigazgatója
Vértes András, a GKI Gazdaságkutató Zrt. elnöke
Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke
9.30−13.00 PLENÁRIS ÜLÉS
Merre tart 2016-ban az üzleti világ?
Moderátor: Demcsák Mária Piac & Profit alapító főszerkesztő
9.30−9.40 Megnyitó
9.40-10.00 A magyar gazdaság kilátásai a hazai középvállalatok fejlődési lehetőségeinek szemszögéből. – Marczinkó Zoltán István kiemelt vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
10.00−10.20 Nemzetközi és hazai iparági trendek. – Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.
10.20−10.40 A hírnév, hitelesség, tisztesség megnövekedett jelentősége és hatása az eredményességre. − Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.
10.40−11.00 Az innováció, innovativitás, a 21. századi szervezet és a vezető nélkülözhetetlen tulajdonsága. – Bojár Gábor alapító, Graphisoft
11.00−11.30 Kávészünet
11.30−11.50 A marketingkommunikáció új irányai. Kihívások és trendek napjaink kommunikációjában. − Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Communications tulajdonos-ügyvezetője
11.50−12.10 A ma eredményes vezetőjének tulajdonságai, erősségei. A munkavállalók megtartásának aktuális problémájára válasz. − Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index
12.10−12.30 A cégvezetés, szervezetfejlesztés új irányai. Új szervezeti modellek feljövőben. – Rosta Miklós tanszékvezető, Budapesti Corvinus Egyetem
12.30−12.50 Sharing economy – az új gazdasági forradalom? Megakadályozni nem lehet, átvenni, integrálni? Jó válaszok a megállíthatatlanra. – Kőszegi Árpád menedzser, PWC Magyarország
13.00−14.00 Ebédszünet
1. terem: Cégvezetési és szervezeti trendek
14.00−16.00 Kerekasztal-beszélgetés
A vezető és szervezete alkalmazkodása a változó világhoz. Változz, hogy változtass!
Hogyan teremtsük meg az alkotói, innovatív munkahelyi környezetet? Hogyan változott meg a munkavállalói attitüd? Az Y-generáció kezelése. Munkahelyek felhősödésének kihasználása. A csapat alkotóerejének felszínre hozása. A vezető feladata egy modern, innovatív vállalatban. Az érzelmi intelligencia felértékelődésének oka és hasznossága. Változásképesség, a versenyben maradás biztosítéka. A növekedés szülte új helyzetek és válaszok.
Műsorvezető: Demcsák Mária
Kerekasztal-beszélgető partnerek:
Zsikla Gábor, a Flow-csoport ügyvezető partnere (Vitaindító gondolatok)
Egyed Géza, a G.E.Strate Go Kft. ügyvezető igazgatója (Növekedés, cégvezetési stílusváltás)
Szüts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE) elnöke (Munkavállaló− munkáltató viszony változása)
Beszélgetést inspiráló előadások (a beszélgetésbe beépítve)
A belső innováció megtalálása és az ehhez szükséges források megtalálása, a támogatások aktivizálása. – Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Tanácsadó Kft. (20 perc)
Új szervezeti modellre sikeresen áttért vállalat: MagNet Magyar Közösségi Bank Társadalmi szerepvállalás és értékalapú gazdasági működés kéz a kézben. A MagNet Bank és az alaptevékenységbe ágyazott felelősségvállalás.−Dakó Andrea MagNet nagykövet (20 perc)
Cégátalakítás növekedés, globális piacokra kilépés miatt. Mit érdemes átemelni a nagy multik gyakorlatából. – Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Wordwide Ltd. (15 perc)
A cégvezetés átadása – cégutódlási kérdések. – Szabó Lajos ügyvezető igazgató, iData Kft. (15 perc)
A vállalati vitalitás mélyelemzésének hasznossága a vállalatvezetésben és átalakításban. – Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, Vállalati Vitalitás Index (10 perc)
2. terem: Pénz növekedésre, fejlesztésre, nagy ugrásra
14.00−15.00 Workshop
A forrásokról, a befektetőkről, az átalakulásról
14.00−14.20 Aktuális EU-pályázati pénzek itthon és az Európai Unióban. Vissza nem térítendő és visszatérítendő pályázatok 2016-ban fejlesztésre. – Lehoczky Tibor vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
14.20−14.40 Forrásszerzés tőzsdén. Nem csak a legnagyobbak lehetnek sikeres tőkebevonók a tőzsdén. – Madlena Tamás üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes, Budapesti Értéktőzsde
14.40−15.00 Milyen cégek keltik fel napjainkban a befektetők érdeklődését? – Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo Consulting
15.00−15.30 Interaktív Fórum az előadókkal
Az előadók a résztvevők kérdéseire válaszolnak. Moderált program.
15.30−15.50 Szünet.
2. terem: A felelős magatartásmód, etikus üzleti jelenlét felértékelődése
15.50−16.10 Keynote speach: A felelős, etikus vezető és cég a 21. században. − Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt
16.10−16.30 A boldog munkavállalók eredményesebbek. − Kovács Eszter ügyvezető, Profiltraining Kft.
16.30−16.50 A hármas jólétre tekintettel működő vállalatok üzleti filozófiája és modellje −Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online
16.50−17.30 Vitafórum
A tisztesség és a profittermelés együttélése a gyakorlatban
Felkért hozzászólók:
Dakó Andrea MagNet nagykövet, MagNet Magyar Közösségi Bank
Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.
Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.
16.00−17.30 Konferencia különterem
NETWORKING KOKTÉLPARTI
Vállalatvezető találkozója szervezett keretek között
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 50 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- A bemutatkozások felkészítő koreográfiáját minden jelentkező megkapja.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
- Az addig regisztrált tagoknak előzetesen megküldjük a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA jelentkezettek névsorát (név, cégnév, titulus).
- A koktélparti hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár negyedik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet
- svédasztalos ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció
a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
- Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt
- A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
_______________________________________________________________________________________
Részvételi díj
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 29 000 Ft+Áfa.
MÁJUS 30-ig early bird kedvezménnyel jelentkezhet: 24.000+áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet
- svédasztalos ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció
a Networking Koktélparti részvételi díja: 16.000.- + áfa
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozójára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
- Külön, csak a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt
- A NETWORKING KOKTÉLPARTIRA a regisztrációt június 6-án hétfő 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. május 27-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. május 27-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@piacesprofit.h