Energiahatékonyság, a nyerő üzleti cél
Készüljünk fel a piacátrendező új szabályozásra!
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. május 25. (szerda) 10.00−16.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
REGISZTRÁCIÓ
Program
Regisztráció: 09.30−10.00
10.00−10.30 Az EU épület- és energiahatékonysági irányelveken alapuló hazai jogszabályok tartalma. Mely új épületekre érvényesek már most, s 2018 után és 2021-ben melyekre fognak kiterjedni. Mit jelent a közel nulla energiaigényű épület? Milyen előírásokat kell figyelembe venni a CSOK és más állami támogatási programok esetében?
Előadó: Soltész Ilona Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Zöldgazdaság Fejlesztési Főosztály
10.30−11.00 Forradalmi változás a hazai zöldenergia szabályozásban – változik a megújuló energiaforrásból származó villamosenergia-termelés támogatási rendszere.
Előadó: Dr. Tóth Máté LL.M, a Faludi Wolf Theiss Ügyvédi Iroda energetikai csoportjának szenior ügyvédje
11.00−11.20 Energetikai forradalom, vagy szavak, tettek nélkül? Megújulók és fosszilis források az új évezred küszöbén.
Előadó: Hetesi Zsolt NKE FFTK tudományos főmunkatárs
11.20−11.40 Energiahatékonyság − amit a törvényi kötelezettségen túl jelenthet. Energetikai beruházások ipari létesítményekben.
Előadó: Szigeti László energetikai szaktanácsadó, Cothec Kft.
11.40−12.00 Gyakorlat: Energiahatékony hőszivattyús fűtés-hűtés mintapéldákkal.
Előadó: dr. Ádám Béla ügyvezető igazgató, megújuló energia szakértő, HGD Kft.
12.00−12.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.30−12.50 Pályázzon cége energetikai fejlesztésére, akár Közép-Magyarországon is! Energetikai pályázatok a VEKOP és GINOP keretein belül.
Előadó: Lehoczky Tibor vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
12.50−13.10 Versenyképesség javítása alternatív energiával, avagy hogyan csökkentse energiaköltségeit energetikai célú beruházásokkal?
Előadó: Majoros Tamás értékesítési menedzser, GoodWill Energy Kft.
13.10−13.30 Kicsiknek is megéri. – A kkv-k és az energiairányítás.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető tanácsadó, p2m Consulting Kft.
13.30−13.50 Az energiaaudit és az ISO 50001 tanúsítványok üzleti előnyei. Miért éri meg tanúsíttatni, ha nem is kötelező, az energiarendszerünket?
Előadó: Serester Andrea, a képzési szakterület vezetője, TÜV Rheinland Intercert Kft.
13.50−14.30 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.30−14.50 A legújabb energiahatékonyság-növelési, energiaköltség-csökkentési módszerek, technológiák. Rohamosan fejlődő technológiák egyre több szolgáltatás és csökkenő árak a piacon.
Előadó: Farkas Károly rovatvezető, Piac &Profit online
14.50−15.10 Gyakorlat: Szellőztetési és hűtési rendszerekkel az energiahatékonyság és az üzemeltetési költségek leszorítása érdekében.
Előadó: Csordás Zoltán külkereskedelmi üzemgazdász, ügyvezető igazgató, Colt Hungária Kft.
15.10−15.30 Gyakorlat: Energiaspórolás vékonykliens gépekkel.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, Alphasonic Kft.
15.30−15.50 Gyakorlat: Hogyan kereshetnek a nagyvállalatok – az Energiahatékonysági törvény kötelezettségein okos mérőrendszerek alkalmazásával?
Előadó: Rátkay Gábor stratégiai igazgató, PD-TEAM Mérnöki Iroda Kft.
15.50−16.10 Konzultáció az előadókkal
16.00−16.40 Üzleti kézfogó
Üzleti networking program a résztvevők számára. Moderált bemutatkozás névjegycserével, kézfogással.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
REGISZTRÁCIÓ
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. május 13-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. május 13-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu