Értékesítési trendek – 2016

Adjon el érzéseket!

Időpont: 2016. március 31. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

2016 értékesítési trendjeit érdemes minden vállalatvezetőnek, sales-es vezetőnek megismerni, mert nagyságrendekkel növelhetik értékesítési bevételeiket, ha követik a vevők változó igényeit, vásárlási szokásait. Ebben az évben az érzésekre hatás a nyerő. S nem árt, ha az értékesítők nagyon jó szakemberek is egyben.

Tanuljunk a szakértőktől, tanuljunk egymástól! Konferenciánkon közvetlen, személyes konzultációkra is lehetőség nyílik.

KKV-bubi2016-800-pix_72dpi PP jo+bkik

Értékesítési trendek – 2016

Adjon el érzéseket!

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit Konferencia

Időpont: 2016 március 31. csütörtök, 10.00−15.35
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.20 2016 vásárlásösztönző hívószavai. Milyen szavakkal, megközelítésekkel lehet ma a különböző korosztály vásárlásaira hatni? A 21. századi európai ember gondolkodásmódjához, igényeihez igazodás kulcsszavai (természetes, nyugalmas, közösségi gazdálkodás eredetű, lokális, autentikus, megbízható stb.)

Előadó: Bánfai Zoltán szakmai igazgató, Develor Zrt.

10.20−10.40 Adjunk el érzéseket, ne terméket! A termék tulajdonságai helyett fókuszáljunk inkább arra, milyen életérzést ad a használata! Miért nyerőbb az érzésekre hatás a racionalitásnál, s hogyan tegyük? A szeretetmárka mindent visz! Mit kell tenni érte?

Előadó: Szalai Károly marketing- és értékesítési szakértő, Salesblogforu

10.40−11.00 Hogyan segítsd az ügyfeleidet, hogy azt kapják, amire vágynak?

Előadó: dr. Dobay Róbert ügyvezető igazgató, Menedzsmentor Kft.

11.00−11.20 Contact centerből profitcenter. Értékesítési kihívások és technológiai megoldásaik a callcenter és ügyfélszolgálati piacon.

Előadó: Málhai Péter üzletfejlesztési vezető, Virtual Call Center Kft.

11.20−11.40 Ismerd meg az ügyfelet, mielőtt felvennéd a telefont! – 20 másodperced van? Hogyan javítsd a konverziót az ügyfélszolgálaton, call centerben?

Előadó: Kocsis Gábor értékesítési partner, Virtual Call Center Kft.

11.40−12.10 Konzultációs és kávészünet

12.10−12.40 Hogyan kell az ügyfél figyelmét megragadni? Hogyan tudjuk meg, mire vágyik, milyen gondjai vannak, hogyan igazítsuk hozzá a kínálatot? Hogyan és miért keltsünk hiányérzetet? A hozzáértéstől lesz hiteles egy értékesítő. A vevő bizonytalanságára legjobb válasz a szakértelem. Valóban legyünk hitelesek, ne csak annak látszódjunk!

Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master Of Sales Training)

12.40−13.00 Az „árbagatellizálás” művészete. Hogyan adjuk be az árat? Hogyan tegyük vonzóvá a magas árat úgy, hogy ne akciózzunk?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll

13.00−13.20 Új toborzási trendek a sales-es munkaerő-piacon. Egyre nehezebb megtalálni a megfelelő munkatársakat. Hogyan kell jelen lennünk a piacon, hogy a toborzás kevesebb gondot jelentsen a számunkra.

Előadó: Nemes-Nagy Szilvia ügyvezető igazgató, Performia Hungary Kft.

13.20−14.00 Konzultációs és ebédszünet

14.00−14.20 Az ügyféllojalitás 7 tényezője. Az érzelmi alapú kötődés erősebb, mint a racionális alapú.

Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA™ www.emberbolalegjobbat.hu

14.20−14.40 Jövőidézés, avagy a távoli jövőben esedékes szolgáltatások értékesítésének titka. 

Előadó: Dr. Farkas András c.értékesítési vezérigazgató, Consequit Group

14.40−15.00 Céginformációs körkép . A jó adatbázis , illetve a megfelelő vevőminősítés sikeresebbé teszi az értékesítést.

Előadó: Vida-Gősi Bernadett kiemelt ügyfélmenedzser, Opten Kft.

15.00−15.20 Az értékesítés akkor sikeres, ha a vásárlónak örömet okozunk. A sikeres üzlet mindkét félnek jó. Erőszakosság helyett win win az értékesítésben

Előadó: Markovich Béla ügyvezető igazgató, Mapei Kft.

15.20−15.35 Mobil alkalmazások az ügyfélkezelésben.

Előadó: Bartha Levente ügyvezető igazgató, Netlife Consulting Kft.

15.35−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.45−16.10  Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. március 18-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. március 18-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák