EU-pályázatok Fóruma
Szakmai konzultáció
Rendezők: A BKIK IX. Osztálya – Goodwill Consulting − Piac & Profit
Szakmai konzultáció kkv-knak, agrárvállalkozásoknak, önkormányzatoknak
Időpont: 2016. június 22 (szerda) 10.00−15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
REGISZTRÁCIÓ
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 Vállalkozásfejlesztés és EU-pályázatok. GINOP. Fókuszban a fejlesztés, innováció!
Előadó: Gedei Gábor GINOP projektmenedzser, Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság
10.30−10.50 Kapacitásbővítés, energetika, innováció és informatika. Iránytű a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programhoz.
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
10.50−11.10 Ismét pályázhatnak a Közép-magyarországi vállalkozások! Minden, amit a Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Programról tudni kell!
Előadó: Cibulka Dóra vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
11.10−11.30 1300 milliárd forint támogatás az agrárszektor számára! A Vidékfejlesztési Program legfrissebb pályázatai.
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
11.30−11.50 Aktuális EU-pályázatok önkormányzatoknak és közintézményeknek. (KEHOP, TOP, VP)
Előadó: Cibulka Dóra vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
11.50−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.10−12.30 Kiemelt fontosságot kapott az innováció. Innováció a gyakorlatban.
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
12.30−12.50 Fejlesztések finanszírozása vállalkozások részére.
Előadó: Aladics Sándor ügyvezető igazgatóhelyettes, OTP Bank Nyrt. Kis-, Középvállalati Igazgatóság
12.50−13.10 MFB-pontok. Fókuszban a kkv-k!
Előadó: Simon Zsolt osztályvezető, Magyar Fejlesztési Bank Zrt., Értékesítés Menedzsment Osztály
13.10−13.30 Közbeszerzés az EU-támogatással megvalósuló projektek esetében.
Előadó: Zoltán Csaba vezérigazgató, Start Garancia Zrt.
13.30-13.50 Megújuló energetikai megoldások a gyakorlatban. Hogyan csökkentheti villamosenergia-kiadásait?
Előadó: Majoros Tamás értékesítési menedzser, Goodwill Energy
13.50−14.30 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.30−15.50 Interaktív fórum az előadókkal. Plenáris kérdések, válaszok
Válaszolnak:
Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
Cibulka Dóra vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
Aladics Sándor ügyvezető igazgatóhelyettes, OTP Bank Nyrt. Kis-, Középvállalati Igazgatóság
Zoltán Csaba vezérigazgató, Start Garancia Zrt.
15.50−16.20 Üzleti kézfogó.
Üzleti networking program a résztvevők számára. Moderált bemutatkozás névjegycserével, kézfogással.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Kkv-knak és agrárvállalkozóknak kedvezményes részvételi díj 9.000 Ft + áfa!
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A Fórumon részvétel díja kkv-knak, önkormányzatoknak és agrárvállalkozóknak nagy kedvezménnyel 9.000 Ft + áfa!
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. június 9-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. június 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!