AGRÁR−AKADÉMIA
A Magyar Mezőgazdasági Lapcsoport és a Piac & Profit konferenciasorozata az agráriumban tevékenykedő vállalkozók, vállalkozások (kis, közepes és nagyvállalatok) vezetőinek.
Ez a föld eladó!
A győztes licit után hogyan tovább?
Időpont: 2016. február 11. 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia – és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)
Program:
9.30−10.00 Regisztráció
10.00−10.40 A földtulajdonhoz jutás előnyei a magyar gazdák szemszögéből. Az állami tulajdonú földek eladásától várható-e fellendülés a hazai agráriumban?
Előadó: Jakab István elnök, Magosz
10.40−11.10 A Nemzeti Földalapkezelő Szervezet, mint szerződő partner. A szerződés alapfeltételei.
Előadó: Dr. Nagy János főosztályvezető, Földművelési Minisztérium Földvagyon-gazdálkodási Főosztály
11.10−12.00 Az árverés megnyerésétől a tulajdonba kerülésig vezető út. A tulajdonosi szerződésről, a bérlővel való viszonyról, az elővásárlási jog érvényesítéséről, a bérleti díjak és földhaszonbérleti szerződések felülvizsgálatának esélyeiről, veszélyeiről részletesen.
Előadó: Dr. Mikó András ügyvéd
12.00−12.30 Konzultáció és kávészünet
12.30−13.10 Mennyit ér a föld? Vételár, megtérülés. A Magyar Fejlesztési Bank földvásárlási hitelprogramjának feltételei. Kedvezményesen elérhető földvásárlási hiteltermék a helyben lakó, magyar állampolgárságú, élethivatásszerűen földműveléssel foglalkozó gazdák számára, 150 milliárd forintos keretösszeggel.
Előadó: Sebestyén Róbert igazgató, Magyar Fejlesztési Bank
13.10−13.30 Jön a földadó! Ki fizeti, mennyit és mikortól?
Előadó: Schmidt Jenő elnök, Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége
13.30-13.50 Agrártámogatások előfinanszírozása.
Előadó: Dr. Suták Péter faktoring üzletág vezető, MKB Bank Zrt.
13.50−14.40 Konzultáció és ebédszünet
14.40−15.40 Hogyan kössünk szerződést?
Interaktív Fórum az előadókkal, jogászokkal, adótanácsadókkal
Fórumrésztvevők:
Dr. Nagy János főosztályvezető, FM
Dr. Mikó András ügyvéd
Sebestyén Róbert igazgató, MFB
15.50−16.20 Üzleti kézfogó Szervezett networking-program a résztvevők számára. Bemutatkozások az üzleti kapcsolatépítés szándékával
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Regisztrálok a rendezvényre
A rendezvény részvételi díja: 10.000 Ft + áfa.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 10.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. január 29-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. január 29-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)