GDPR – EU-adatvédelmi rendelet
Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás
Tanácsadás, konzultáció kkv-döntéshozók számára
Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Időpont: 2017. december 7. (csütörtök) 9.30–16.00
Ne halogassuk a felkészülést! Minden cég érintett.
Sok pénzünkbe kerülhet a késlekedés!
Program
9.00–9.30 Regisztráció
9.30–10.00 A GDPR – az EU Általános Adatvédelmi Rendelete az üzleti szektor szemszögéből. Büntetések, szankciók.
Előadó: Dr. Árvay Viktor osztályvezető, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
10.00–10.20 Mi a hazai érvényes szabályozás ( Infotörvény) és a GDPR közötti eltérés? A GDPR egyes témaköröket tagállami hatáskörbe rendelt. Hol tart a 20 %-nyi rendelet megalkotása?
Előadó: Bártfai Zsolt az OTP Bank compliance szakértője
10.20–10.40 Hogyan oldjuk meg az üzleti célú adatok biztonságos kezelését? A törvényes adatkezelés informatikai biztosítékai.
Előadó: Hirsch Gábor IVSZ IT biztonsági munkacsoport vezetője
10.40–11.00 Nem csak az online, a papíralapú adatokra is ugyanúgy vonatkozik a GDPR. A hazai iratkezelési helyzet a GDPR tükrében.
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.20–11.40 Felkészülés a GDPR-nek megfelelésre. Cégek adatvédelmi kockázatának minimalizálása költséghatékonyan.
Előadó: Hámor Endre a Kürt Zrt. Adatvédelmi Kompetencia Központ vezetője
11.40–12.00 Pillanatfelvétel – most itt állunk! Mit mérjünk fel cégünk gyakorlatában?
Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.
12.00–12.30 Hogyan lehet az adatbázisokon, ügyfélkapcsolatokon, social medián keresztüli értékesítést és marketinget törvényesen, de hatékonyan végezni?
Előadó: Keszey Gábor adatvédelmi szakértő, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
12.30–12.50 Félig tele a pohár. Lehetőségek és kihívások a DM-hírlevél és az adatvezérelt marketing számára.
Előadó: Dr. Halász Bálint ügyvéd, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség
12.50–13.10 Másolatvédelem. A papír alapú hekkelés megakadályozása. Az adatkezelés új korszaka.
Előadó: Gilincsek Szabolcs GDPR tanácsadó, auditor, DPO, Euro-Profil Kft.
13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–14.10 Adatkezelés a munkaviszonyban. Változó szabályok, új kihívások.
Előadó: Dr. Csenterics András LL.M adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda, PwC Legal
14.10–14.25 Mikor és mely cégnek kell adatvédelmi tisztviselőt alkalmaznia?
Előadó: dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás
14.25–14.45 A GDPR-ben lévő óriási reputációnövelési lehetőség.
Előadó: Sztaniszláv András, az MPRSZ alelnöke
14.45– 15.00 Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.
Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató, Dr. Risk Kft.
15.00–15.15 IT-megoldások, a technológia válasza az új törvényi megfelelésre.
Előadó: Angyal Adrián IT biztonsági és adatvédelmi felelős, Capgemini Magyarország Kft.
15.15.16.00 Interaktív Fórum az előadókkal
Kérdéskörök:
– Adatok folyamatos törlése, felülvizsgálata, az adat birtokosának hozzájárulása. Hogyan kivitelezhető?
– Bármikor, bármilyen adatról bizonyítanunk kell, hogy az adatok feldolgozásához az adott személy a jogszabályban előírt módon hozzájárult. Hogyan? Visszamenőleg is?
–Munkahelyeken szökik ki az információ. Adatok védelme belül. Vizuális hacker veszélyeztetettség. Mit tegyünk ellene?
Kérdések, válaszok
Válaszadó előadók: Kuti Anita, Kiss Viktor, Sztaniszláv András, dr. Párkányi Rita, Halász Bálint, Hirsch Gábor, Kreutz László, Gilincsek Szabolcs, Keszey Gábor.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
_______________________________________________________________________________________
1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Részvételi díj
_______________________________________________________________________________________
1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. november 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. november 24-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu