A két tematikus konferenciacsoport:
KKV-AKADÉMIA (döntéshozóknak továbbképzés)
ÜZLETI TRENDEK (döntéshozóknak trendekről)
jelentkezés feltételei:
A KKV-AKADÉMIA konferenciái 2018. I. félévben
4 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!
A konferenciák egységára egyenként: 14 000 Ft + áfa/fő/konferencia
Témák, időpontok:
A konferenciák szinopszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!
A KKV-AKADÉMIA rendezvényeire lehet egyszerre, illetve több rendezvényre együttesen, illetve külön-külön is regisztrálni!
KKV-AKADÉMIA alapcsomag ára:
56 000 Ft+Áfa helyett
Kedvezményes csomagáraink (dupla early bird!!!):
4 konferenciára együttes regisztráció: 46.000 Ft+ áfa
3 konferenciára együttes regisztráció: 35.000 Ft + áfa
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!
FONTOS!
Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.
Amennyiben nem mind a 4, hanem 3 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban tüntesse fel, az események nevét és dátumát.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
ÜZLETI TRENDEK konferenciák 2018. I. félévben
3 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!
A konferenciák egységára egyenként: 16 000 Ft + áfa/fő/konferencia
Témák, időpontok:
- Cégvezetői Csúcs – 2018 – Május 10. (csütörtök)
- Webáruház – 2018 – Június 7. (csütörtök)
- Cégmarketing – 2018 – Június 14. (csütörtök)
A konferenciák szinapszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!
ÜZLETI TRENDEK konferenciák alapcsomag ára:
48 000 Ft+Áfa helyett
Kedvezményes csomagáraink (dupla early bird!!!):
3 konferenciára együttes regisztráció ára: 39.000 Ft + áfa
2 konferenciára együttes regisztráció ára: 27.000 Ft + áfa
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag az ÜZLETI TRENDEK konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa/konferencia
FONTOS!
Amennyiben nem mind a 3, hanem 2 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban tüntesse fel, az események nevét és dátumát, valamint, hogy mely konferenciához kér Networking programot!
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Kedvezmények igénybe vételéhez információk
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
Részvételi díj
KKV-AKADÉMIA alapcsomag ára:
56 000 Ft+Áfa helyett
Kedvezményes csomagáraink (dupla early bird!!!):
4 konferenciára együttes regisztráció:
46.000 Ft+ áfa
3 konferenciára együttes regisztráció:
35.000 Ft + áfa
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!
FONTOS!
Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.
Amennyiben nem mind a 4, hanem 3 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban tüntesse fel, az események nevét és dátumát.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
ÜZLETI TRENDEK konferenciák alapcsomag ára:
48 000 Ft+Áfa helyett
Kedvezményes csomagáraink (dupla early bird!!!):
3 konferenciára együttes regisztráció ára:
39.000 Ft + áfa
2 konferenciára együttes regisztráció ára: 27.000 Ft + áfa
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag az ÜZLETI TRENDEK konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa/konferencia
FONTOS!
Amennyiben nem mind a 3, hanem 2 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatban tüntesse fel, az események nevét és dátumát, valamint, hogy mely konferenciához kér Networking programot!
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Kedvezmények igénybe vételéhez információk
A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!
Részvételi feltételek
FONTOS!
Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4. Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. január 5-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja!
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. január 5-ig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!