Kulcs az Y-generációhoz
Tippek a legkapósabb munkaerő megszerzésére és megtartására
Rendezők: BKIK – Piac & Profit
Időpont: 2017. április 13. csütörtök, 10.00–14.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Program
9.30-10.00 Regisztráció
10.00-10.30 A siker új kovácsai: az Y-generáció jött, látott és győzött!
Előadó: Schäffer Beáta vezetői tanácsadó; az Ifjú titánok – Vezetőknek az Y generációs vezetőkről című könyv szerzője
10.30-11.00 Munkavállaló helyett csapattag! – Motivációs elemek egy startupnál.
Előadó: Szekeres Péter társalapító és ügyvezető, Neticle Technologies
11.00-11.30 Azt hisszük mások? Ők is azt hiszik rólunk. Az Y-generáció megoldáskulcsai munkáltatóknak.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
11.30-12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.00-12.20 Milyen módszerekkel, platformon toborozhatóak, szólíthatóak meg sikeresen? Y-ost az Y-ossal?
Előadó: Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország
12.20-12.40 Az Y-generáció bevonzása, elkötelezése és megtartása. Milyen vezetőt szeretnek, értékelnek, követnek?
Előadó: Horváth Ádám Partner, Brandfizz Employer Branding
12.40-13.10 Szólaljon meg az Y-generációs vezető. Tényleg, ilyenek vagyunk?
A beszélgetés résztvevői: Sepsi Johanna és Hosszú László, SSC középvezetők
13.10-13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50-14.10 Hogyan jön ki egymással az Y és a X? Generációs ellentétek vagy éppen az ellenkezője?
Előadó: Sós Péter János ügyvezető igazgató, B.SWAN Partners Kft.
14.10-14.30 A munkáltatói márka, az értékkommunikáció, a cégkultúra, a szerethető munkahely jelentősége. Integrált Employer Branding.
Előadó: Zvezdovics Anita Academic Relations & Employer Branding vezető, Tata Consultancy Services Hungary
14.30-14.50 Milyen munkahelyet keresnek és mit várnak a munkahelyüktől az Y és Z generációs fiatalok?
Előadó: Bencze Róbert igazgató, PwC Magyarország
14.50–15.10 Konzultáció az előadókkal
15.00-15.30 Üzleti kézfogó. Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + Áfa
_______________________________________________________________________________________
A KKV-AKADÉMIA 2017 tavaszi félév hátralévő témái, időpontjai:
1. április 13. csütörtök: Kulcs az Y-generációhoz
2. június 8. csütörtök: Sharing economy
3. június 22. csütörtök: Cégmarketing – 2017
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
.
Részvételi díj
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Részvételi feltételek
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. március 31-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. március 31-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet