Kulcs az Y-generációhoz

Tippek a legkapósabb munkaerő megszerzésére és megtartására

Időpont: 2017. április 13. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Az Y-generáció – az 1980-as, 90-es években születettek  ­–  a legkapósabbak. A fiatal, ambiciózus, már a munkaerőpiacon lévő Y-ost megszerezni és megtartani azonban egész más eszközökkel, módszerekkel lehet, mint akár az X-generációs elődeiket.

Milyen értékeik vannak? Mik az erősségeik? Hogyan szólíthatók meg? Mivel motiválhatóak? Érdemes megtanulni a munkáltatóknak, HR-eseknek a generáció jellemzőit, a velük való egyéni bánásmódot, mert a jól motivált  Y-generációs kolléga, vezető a világot is megváltja.

fejlec_800x210 kkv_bkik

Kulcs az Y-generációhoz

Tippek a legkapósabb munkaerő megszerzésére és megtartására

Rendezők: BKIK – Piac & Profit

Időpont: 2017. április 13. csütörtök, 10.00­–14.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Program

9.30-10.00 Regisztráció

10.00-10.30 A siker új kovácsai: az Y-generáció jött, látott és győzött!

Előadó: Schäffer Beáta vezetői tanácsadó; az Ifjú titánok – Vezetőknek az Y generációs vezetőkről című könyv szerzője

10.30-11.00 Munkavállaló helyett csapattag! – Motivációs elemek egy startupnál.

Előadó: Szekeres Péter társalapító és ügyvezető, Neticle Technologies

11.00-11.30 Azt hisszük mások? Ők is azt hiszik rólunk. Az Y-generáció megoldáskulcsai munkáltatóknak.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

11.30-12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00-12.20 Milyen módszerekkel, platformon toborozhatóak, szólíthatóak meg sikeresen? Y-ost az Y-ossal?

Előadó: Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország

12.20-12.40 Az Y-generáció bevonzása, elkötelezése és megtartása. Milyen vezetőt szeretnek, értékelnek, követnek?

Előadó: Horváth Ádám Partner, Brandfizz Employer Branding

12.40-13.10 Szólaljon meg az Y-generációs vezető. Tényleg,  ilyenek vagyunk?

A beszélgetés résztvevői: Sepsi Johanna és Hosszú László, SSC középvezetők

13.10-13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50-14.10 Hogyan jön ki egymással az Y és a X? Generációs ellentétek vagy éppen az ellenkezője?

Előadó: Sós Péter János ügyvezető igazgató, B.SWAN Partners Kft.

14.10-14.30 A munkáltatói márka, az értékkommunikáció, a cégkultúra, a szerethető munkahely jelentősége. Integrált Employer Branding.

Előadó: Zvezdovics Anita Academic Relations & Employer Branding vezető, Tata Consultancy Services Hungary

14.30-14.50 Milyen munkahelyet keresnek és mit várnak a munkahelyüktől az Y és Z generációs fiatalok?

Előadó: Bencze Róbert igazgató, PwC Magyarország

14.50­­–15.10 Konzultáció az előadókkal

15.00-15.30 Üzleti kézfogó. Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

A rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + Áfa
gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA 2017 tavaszi félév hátralévő témái, időpontjai:


1. április 13. csütörtök: Kulcs az Y-generációhoz
2. június 8. csütörtök: Sharing economy     
3. június 22. csütörtök: Cégmarketing – 2017

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

.

Részvételi díj

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.


2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.



Részvételi feltételek

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. március 31-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. március 31-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

További konferenciák