Marketingkommunikációs trendek – 2016
Klasszikus marketing új értelmezésben
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. május 12. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
REGISZTRÁCIÓ
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 A marketing útja a marketingkommunikácóig. Átfogó kép a marketing megváltozásának konkrétumairól, okairól és a gazdasági szereplők igényeihez igazodásáról.
Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke
10.30−10.50 A PR – Public Relations reneszánsza. A megújult PR paraméterei. Krízis-, küldetéskommunikáció, sajtókezelés, lejárató kampány kezelése, jó hírnév megtartása, visszaszerzése.
Előadó: Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke
10.50−11.20 A 21. század hozta új kommunikációs feladatok. A kommunikáció felértékelődésének okai.
Előadó: dr. Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum (World Communications Forum Davos) társelnöke, a Capital Communications ügyvezető igazgatója
11.20−11.40 Új trendek a márkaépítésben. A verbális és vizuális elemek összhangjának ereje a forgalomnövekedésben.
Előadó: Varga Ferenc kreatív direktor, BrandControl
11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.10−12.30 A honlap, mint marketingkommunikációs eszköz. A jó honlap tartalma, olvasóbarátsága, látványa, tartalma, funkciója a cég marketingjében.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.
12.30−12.50 Reklám, hírlevél, adatbázis és fogyasztóvédelem. Szigorú törvények a fogyasztók védelmében. Mit lehet mondani, írni, ígérni? Hogyan lehet törvényesen kommunikálni?
Előadó: Dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd
12.50−13.10 Marketingtervezés a XXI. századi marketingkommunikációban. Írott marketingterv, előre átgondolt, tudatos ütemterv alapján működő marketingstratégia, mint a sikeresség kulcsa. Esettanulmányok.
Előadó: Miklovicz Norbert Kkv-marketing szakértő, Marketing 112.
13.10−13.30 Egyre nagyobb szelet a tortából. Az online reklámbüdzsé. Erősen változó hirdetési szokások és mérhető eredményesség. Online hirdetési stratégia és eszköztár a kkv-k életében. Online hirdetési megoldások és ezek hatékony felosztása egy-egy kampány tervezése során.
Előadó: Varga Dániel az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója
13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.00−14.20 Tartalommarketing. Minőségi tartalom és a hirdetői igények összehangolása, szakértői szerepkör kiépítése, hasznosítása.
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
14.20−14.40 A hírlevél és adatbázis funkciója a marketing eszköztárában. Ügyfélmarketing és hírlevél összekapcsolása. Tartalommarketing a hírlevéllel. A fókuszcsoportos elérés előnyei a nagylistákkal, nagy tömegekkel szemben.
Előadó: Damjanovich Nebojsa CEO, Senpai Consulting Kft.
14.40−15.00 Termékmarketing. A csomagolás hatása, jelentősége. A küldetéskommunikáció és a termékmarketing összekapcsolása. Milyen marketingkommunikáció a nyerő a hatalmas versenyben, hangzavarban?
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.
15.00−15.20 A látványközpontúság világa. Mi vonzza az olvasót a mai világban. A látványelemek funkciója, az azokkal élés technikái. A kép és tartalom aránya és egymásra hatása. Új látványmarketing-technikák.
Előadó: Mészáros Róbert ügyvezető, Látványügynökség
15.20−15.40 A jó szöveg. A marketinganyagok szövegeinek alapszabályai. A mai olvasó ízlése és a saját stílus, mondanivaló egysége. Esettanulmányok a menő és rossz szövegezésekre.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, marketingszoveg.com
15.40−16.00 A cégek reklámajándékozási szokásainak megváltozása. Milyen ajándékok a trendik, mit fogadnak szívesen el az üzleti partnerek?
Előadó: Váradi Éva Beszerzési és Marketing Igazgató, Golding Reklámajándék Kft.
16.00−16.20 Konzultáció az előadókkal
16.10−16.40 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
REGISZTRÁCIÓ
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. április 29-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. április 29-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu