Német–Magyar Üzleti Fórum
Konferencia és kiállítás
Rendezők:
Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara – Piac & Profit
Időpont: 2017. november 30. (csütörtök) 9.00–17.00
Helyszín: Budapest, Hotel Hungária City Center (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)
Mindent elmondunk a páratlan adottságú és stabilitású német piacra bejutásról!
Különprogram: Networking koktélparti!
A konferencia magyar nyelvű. Német szinkrontolmácsolás biztosított!
Program:
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.30 Nyitóelőadás: A német-magyar gazdasági kapcsolatok jelene és jövője.
Előadó: Gabriel A. Brennauer ügyvezető elnökségi tag, Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
9.30–10.00 Üzleti megjelenés formái a német piacon. A kereskedelmi képviselet előnyei. Sikeres német üzleti partnerkeresés.
Előadó: Balogh Ilona ügyvezető igazgatóhelyettes, üzletfejlesztési osztályvezető, DUIHK
10.00–10.20 Németország a világ vezető vásárainak országa. Üzleti lehetőségek a német vásárokon.
Előadó: Sylvia Kanitz, Német Vásárok Szövetsége (N.N. Ausstellungs-und Messe-Ausschuss der Deutschen Wirtschaft e.V., AUMA)
10.20–10.40 A német piac szabályozási környezete. Cégalapítási feltételek, variációk.
Előadó: Dr. Parázsó Helga ügyvéd, Rödl & Partner
10.40–11.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.00–11.20 Szakképzés német mintára. Versenyképes munkaerő.
Előadó: Gabriel A. Brennauer ügyvezető elnökségi tag, Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
11.20–11.40 Exportfinanszírozás banki háttérrel.
Előadó: Somlai Gergely Head of Trade Finance, UniCredit Bank
11.40–12.00 Külföldi partnerekről hiteles információk.
Előadó: Keleti József country manager, Bisnode Magyarország
12.00–12.20 Német nagyvállalatok beszállítót keresnek. Elvárások.
Előadó: Kanda Gábor beszerzési vezető, Knorr-Bremse Magyarország
12.20–12.30 Interaktivitás, vizualizáció és kollaboráció – avagy hogyan növelhető a termelékenység az üzleti folyamatokban.
Előadó: Leveli András üzleti- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.
12.30–13.15 Konzultáció az előadókkal, büféebéd
13.15–13.35 A magyar kormány beszállító-fejlesztési programja kkv-knak.
Előadó: Pomázi Gyula helyettes államtitkár, nemzetgazdasági Minisztérium (NGM)
13.35–13.55 Aki kimarad, az tényleg lemarad? Ipar 4.0 kisokos: létezik versenyképesség digitalizáció nélkül?
Előadó: Leveli András üzleti- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.
13.55–14.15 Egy sikeres beszállító példája, jó tanácsokkal.
Előadó: Holló László ügyvezető, Tisza Automotive Kft.
14.15–14.30 Egy sikeres beszállító-fejlesztési projekt tapasztalatai.
Előadó: Benedek Szabolcs Norbert főmérnök, Alap Inspektor Kft.
14.30–14.45 Új lehetőség! Német cég magyar székhellyel, magyar adózási alanyként.
Előadó: Nagy László német kereskedelmi és társaságjogi szakügyvéd
14.45–15.00 Duális szakképzés a gyakorlatban – Miért, mit és hogyan?
Előadó: Salamonné Maráczi Erika szakképzési vezető, HAUNI Hungária Gépgyártó Kft.
15.00–15.20 Konzultáció az előadókkal, szünet
15.20–16.00 Interaktív fórum az előadókkal
Balogh Ilona ügyvezető igazgatóhelyettes, DUIHK
Somlai Gergely Head of Trade Finance, UniCredit Bank
Benedek Szabolcs Norbert főmérnök, Alap Inspektor Kft.
Nagy László német kereskedelmi és társaságjogi szakügyvéd
Kanda Gábor beszerzési vezető, Knorr-Bremse Magyarország
Salamonné Maráczi Erika szakképzési vezető, HAUNI Hungária Gépgyártó Kft.
Kérdések, válaszok
16.00–17.00 Networking Koktélparti
Különprogram a résztvevők számára. Kapcsolatépítés, plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 19.000 Ft+Áfa!
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Networking Koktélparti
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 50 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag a Német-Magyar Üzleti Fórum konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 6.000.- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja 19.000 Ft+Áfa!
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000.- + Áfa
- Kizárólag a Német-Magyar Üzleti Fórum konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking Koktélpartira és konferencára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. november 17-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. november 17-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu