A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

Időpont: 2017. szeptember 14. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A növekedés öröm, siker, de gond és veszély is egyszerre. Nagyot lehet ugrani, de nagyot lehet bukni is, ha nem tudjuk a növekedést folyamatosan menedzselni.

A növekedés tempójának követése nem csak a gyorsan növekvő cégek kihívása! Várjuk a konferencián, ha meg szeretné ismerni a legújabb szemléleteket, gyakorlatokat, módszereket. Sok, a növekedést sikeresen menedzselő cég példájából is meríthetünk új ötleteket, gondolkodásmódot. Tanuljunk egymástól!

Várjuk a fejlődésben, növekedésben levő kisvállalatok, a középvállalati mérettel éppen ismerkedő, vagy éppen a nagyvállalati méretekbe növő cégek vezetőit, döntéshozóit.

Cégnövekedés menedzselése felsőfokon!

Ismerje meg a növekedés tempóját megsokszorozó vállalatvezetők titkait!

Utolsó felhívás regisztrációra last minute árakon!

 

View of a Businessman in front of a wall thinking about possibilities facing a business growing up - business concept

A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−15.25

 

Program

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.10–9.30 Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.

Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

9.30–9.50 Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?

Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

9.50–10.10 Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva. ­ ­

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.10–10.30 Organikus vagy felvásárlással történő növekedés?

Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grant Thornton Corporate Finance Kft.

10.30–10.50 Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.

Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.

10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Az erős tempó kordában tartásának titka.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

11.35–11.55 Növekedés új piacok meghódításával.

Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting

11.55–12.15 Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket! ­

Előadó: Bohner Tamas tulajdonos, ügyvezető, Drukka Startup Stúdió

12.15­–12.35 Ha kidől az alapító. Cégutódlás. leváltani magunkat.

Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.

12.35–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.25–15.15 Céggyakorlatok. A növekedés tempójának megsokszorozói. 

Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.

Gyaraki József ügyvezető igazgató, Regio Kft.

Növekedés környezettudatossággal, családi vállalkozásként, etikusan.

Deák Dóra családtag, vezető, Biofilter Zrt.

A profivá válás kronológiája. Majd átadni a gyereknek.

Szabó Lajos alapító-tulajdonos, iData Kft.

A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária

 15.25­–16.25 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)

..

____________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

 

KKV-AKADÉMIA őszi rendezvényei, részvételi feltételek és regisztráció

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa

  • Kizárólag a Növekedés - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
REGISZTÁCIÓ
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 1-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák