Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Időpont: 2016. szeptember 29. , Helyszín: Budapest, XV. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet, Experience Center és Konferenciaközpont

Szeptember 29-én Budapesten Demcsák Mária díjalapító ismét nyilvános konzultációt tart az Üzleti Etikai Díjról a most pályázatot készítőknek.

A konzultációs napon a pályázatot ezekben a napokban készítők mindent megtudhatnak az Üzleti Etikai Díj elnyerésének feltételeiről, a pályázat kritériumairól, a zsűri szempontjairól, az üzleti etika lényegéről, jellemzőiről, az üzleti etikus magatartásmód, gondolkodásmód gyakorlati megnyilvánulásairól. Segítséget kapnak a résztvevők ahhoz, hogyan építsék fel pályázatukat, és hogy milyen hangsúlyokra térjenek ki feltétlenül.

Szeretnénk, ha az Üzleti Etikai Díj jelöltjei igénybe vennék a konzultációs segítséget, többet tudjanak meg cégük etikusságának lényegéről, részleteiről.

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

 

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj egyik alapítója

Időpont: 2016 szeptember 29. 15.00-tól
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

 

A konzultáció korlátozott létszámú!

A konzultáció részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét (frissítő italok, aprósütemény), melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Jelentkezem a konzultációra

 

Részvételi díj

Részvételi díj: 19.000.- Ft + Áfa/fő

JELENTKEZÉS


A részvételi díj tartalmazza: kávészünet, frissítők.


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást az adott rendezvényre elfogadni nem tudunk. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5.. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek

Lemondást az adott rendezvényre elfogadni nem tudunk.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Budapest, XV. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet, Experience Center és Konferenciaközpont

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, XV. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet, Experience Center és Konferenciaközpont

További konferenciák