Pénz, de honnan? – 2017
Konzultáció döntéshozóknak az EU-pályázati pénzek utolsó százmilliárdjairól
Időpont: 2017. június 8. 10.00–13.10
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Program
9.30–10.00 Regisztráció
10.10–10.30 Vissza nem térítendő pályázatok kiírva! Segítség a pályázati dömpingben eligazodáshoz.
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting
10.30–10.50 Hogyan működik az MFB Pontok hálózata, miben áll a hitelezés folyamata? Mi a teendő, ha valaki pályázni szeretne?
Előadó: Kolozsvári-Serényi Laura, az Értékesítés Menedzsment Osztály főmunkatársa, MFB
10.50–11.10 A már nem is olyan titokzatos 5 kockázati tőkeprogram. Hogyan lehet kockázati tőkéhez jutni? (Irinyi Kockázati Tőkealapok, Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Alap stb.)
Előadó: Pogácsás Péter közigazgatási főtanácsadó, Nemzetgazdasági Minisztérium
11.10–11.30 Korai fázisú cégeknek –inkubációs és magvető fázisú vállalkozások, startupok kockázati tőkéhez jutásának feltételei.
Előadó: Kisgergely Kornél vezérigazgató, Hiventures Alapkezelő
11.30–11.50 Digitális transzformáció vagy új modellek? Kell-e félni az insurtech cégektől?
Előadó: Kurtisz Krisztián vezérigazgató, UNIQA Biztosító Zrt.
11.50–12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.10–12.30 Hol a tőke, hol a befektető? A hazai kkv-k befektetőképességének buktatói. Készüljünk fel a tőkére! Legyünk mi is befektetők!
Előadó: Zsembery Levente vezérigazgató, X-Ventures
12.30–12.50 A kockázati tőke természete angyal módra.
Előadó: Ács Zoltán elnökségi tag, Hungarian Business Angel Network (HUNBAN), inkubátor igazgató, Design Terminál
12.50-13.10 Közvetlen brüsszeli források.
Előadó: Zoltai Miklós ügyvezető igazgató, Ateknea Solutions
13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.00–14.40 Üzleti kézfogó – Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft + áfa.
_______________________________________________________________________________________
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:
1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft +áfa.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Részvételi díj
1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft +áfa.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
Részvételi feltételek
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. május 26-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. május 26-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet