Kereskedés svájci vásárokon

Svájci-Magyar Üzleti Szeminárium

Időpont: 2016. június 16. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A hazai vállalkozások, kereskedők svájci piacra lépésének egy sajátos, de nagyon megtérülő módja: a svájci vásárokon és kiállításokon, piacokon, fesztiválokon való részvétel. Az időszakos közterületi, rendszeresen megrendezett, alkalomszerű, tematikus, szakmai kiállítások, vásárok, piacok rendkívül jó, azonnali bevételi és üzletszerzési, exportálási lehetőségekhez juttatják az azon megjelenő hazai kereskedőket.  Egyszerre ideális exportlehetőség a kisebb gyártókapacitással és árumennyiséggel, vagy szolidabb termékválasztékkal rendelkezőknek, valamint a nagyobb exportképes vállalkozásoknak is.

Magas vásárlóerő, ideális piac kereskedőknek, gyártóknak!

A Svájcban e területen működő szakértő előadók gyakorlati, konkrét segítséget nyújtanak a kinti megjelenéshez, kereskedéshez. Egy olyan üzleti modellt is megosztanak a résztvevőkkel, mely optimális üzleti hasznot és biztonságos piaci jelenlétet garantál!

fejlec svajci_magyar

Kereskedés svájci vásárokon

Svájci-Magyar Üzleti Szeminárium

Rendezők: BKIK – Piac & Profit – Swiss Business Catalyst

Időpont: 2016. június 16. 10.00−16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Program:

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.30 Magyar exportlehetőségek Svájcba. A svájci exportpiac bemutatása. A Svájcba irányuló magyar export buktatói, nehézségei és előnyei. A svájci üzleti morál.

Előadó: Georg J. Wohl svájci ügyvéd, a Swiss Business Catalyst elnöke

10.30−10.50 Svájci vásárok, piacok, szakkiállítások. A nevezetesebb vásárok bemutatása. Izgalmas számok, statisztikák ismertetése. Tippek, trükkök a svájci vásárlók megszólításához.

Előadó: Sütő Balázs médiaszakértő, marketing és PR specialista, a Swiss Business Catalyst elnökségi tagja

10.50−11.10 Hogyan kereskedjünk magyarként jogtisztán Svájcban? Hogyan igazodjunk ki a jogi és bürokratikus útvesztőkben? Legfontosabb jogi tudnivalók exportálás, árukivitel és helyszíni értékesítés esetén.

Előadó: dr. Gönczi Anna Svájcban és Magyarországon praktizáló magyar ügyvéd, a Swiss Business Catalyst elnökségi tagja

11.10−11.30 Milyen magyar adózási és vám következményekkel jár a Svájcban végzett kereskedelmi tevékenység? Melyik országban és milyen mértékű adót kell fizetnie a magyar vállalkozóknak a Svájcban értékesített termékek után? Milyen adózási következményekkel jár, ha egy magyar vállalkozó tartósan végez Svájcban gazdasági tevékenységet?

Előadó: Knébel Tamás adószakértő, a TANDAX Advisory alapítója

11.30−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.40 Sikersztorik. Magyar vállalkozók svájci piaci tapasztalatai, tanácsai.
Előadók:

  1. Vécsy György, a Vécsy és Társa Kft. ügyvezető tulajdonosa – 25 év tapasztalat. A világhírű montreux-i vásár bemutatása. Teltház a magyar csárdában.
  2. Lakatos Imre kereskedő − Siker a zürichi karácsonyi vásáron. Beszámoló a svájci és a magyar vásárlóerő közötti különbségről.

12.40−13.00 A költséghatékony, piaci előnyöket adó szövetkezeti modell ismertetése. A Swiss Business Catalyst bemutatása.

Előadók: Georg J. Wohl svájci ügyvéd és Sütő Balázs médiaszakértő

13.00−13.20 Külpiacra jutáshoz, vásárokon, kiállításokon való részvételhez elérhető pályázati források.

Előadó: Sándor-Weisz Tímea ügyvezető igazgató, AAI Tender Kft.

13.20−13.40 Fuvarozás, logisztika optimalizálása.

Előadó: Házman Zsuzsanna üzletfejlesztési munkatárs, Gondrand Kft.

13.40−14.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.20−14.40 Termékek és szolgáltatások bevezetése Svájcban. Milyen információkat kell mindenképpen beszereznünk a cégre szabott és hatékony Go-To-Market stratégia érdekében?  A B2B szegmens kihívásai  Svájcban.

Előadó: Jáger Andrea stratégiai marketing szakértő,  Swiss Hungarian Business Network

14.40−15.40 Plenáris Fórum a szövetkezeti tagság feltételeiről

Kérdésekre válaszolnak:
Georg J. Wohl
Sütő Balázs

15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal

15.50−16.20 Üzleti kézfogó. Moderált, szervezett rendszerű networking a konferencián résztvevők számára (névjegycserével). Cégbemutatkozások az üzleti kapcsolatépítés szándékával. 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

A konferencia részvételi díja kiskereskedőknek, gyártóknak, nagykereskedőknek nagy kedvezménnyel 6 000 Ft + áfa!

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy teljes áras regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

REGISZTRÁCIÓ

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. június 2-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. június 2-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

További konferenciák