Kereskedés svájci vásárokon
Svájci-Magyar Üzleti Szeminárium
Rendezők: BKIK – Piac & Profit – Swiss Business Catalyst
Időpont: 2016. június 16. 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Program:
9.30−10.00 Regisztráció
10.00−10.30 Magyar exportlehetőségek Svájcba. A svájci exportpiac bemutatása. A Svájcba irányuló magyar export buktatói, nehézségei és előnyei. A svájci üzleti morál.
Előadó: Georg J. Wohl svájci ügyvéd, a Swiss Business Catalyst elnöke
10.30−10.50 Svájci vásárok, piacok, szakkiállítások. A nevezetesebb vásárok bemutatása. Izgalmas számok, statisztikák ismertetése. Tippek, trükkök a svájci vásárlók megszólításához.
Előadó: Sütő Balázs médiaszakértő, marketing és PR specialista, a Swiss Business Catalyst elnökségi tagja
10.50−11.10 Hogyan kereskedjünk magyarként jogtisztán Svájcban? Hogyan igazodjunk ki a jogi és bürokratikus útvesztőkben? Legfontosabb jogi tudnivalók exportálás, árukivitel és helyszíni értékesítés esetén.
Előadó: dr. Gönczi Anna Svájcban és Magyarországon praktizáló magyar ügyvéd, a Swiss Business Catalyst elnökségi tagja
11.10−11.30 Milyen magyar adózási és vám következményekkel jár a Svájcban végzett kereskedelmi tevékenység? Melyik országban és milyen mértékű adót kell fizetnie a magyar vállalkozóknak a Svájcban értékesített termékek után? Milyen adózási következményekkel jár, ha egy magyar vállalkozó tartósan végez Svájcban gazdasági tevékenységet?
Előadó: Knébel Tamás adószakértő, a TANDAX Advisory alapítója
11.30−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.00−12.40 Sikersztorik. Magyar vállalkozók svájci piaci tapasztalatai, tanácsai.
Előadók:
- Vécsy György, a Vécsy és Társa Kft. ügyvezető tulajdonosa – 25 év tapasztalat. A világhírű montreux-i vásár bemutatása. Teltház a magyar csárdában.
- Lakatos Imre kereskedő − Siker a zürichi karácsonyi vásáron. Beszámoló a svájci és a magyar vásárlóerő közötti különbségről.
12.40−13.00 A költséghatékony, piaci előnyöket adó szövetkezeti modell ismertetése. A Swiss Business Catalyst bemutatása.
Előadók: Georg J. Wohl svájci ügyvéd és Sütő Balázs médiaszakértő
13.00−13.20 Külpiacra jutáshoz, vásárokon, kiállításokon való részvételhez elérhető pályázati források.
Előadó: Sándor-Weisz Tímea ügyvezető igazgató, AAI Tender Kft.
13.20−13.40 Fuvarozás, logisztika optimalizálása.
Előadó: Házman Zsuzsanna üzletfejlesztési munkatárs, Gondrand Kft.
13.40−14.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.20−14.40 Termékek és szolgáltatások bevezetése Svájcban. Milyen információkat kell mindenképpen beszereznünk a cégre szabott és hatékony Go-To-Market stratégia érdekében? A B2B szegmens kihívásai Svájcban.
Előadó: Jáger Andrea stratégiai marketing szakértő, Swiss Hungarian Business Network
14.40−15.40 Plenáris Fórum a szövetkezeti tagság feltételeiről
Kérdésekre válaszolnak:
Georg J. Wohl
Sütő Balázs
15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal
15.50−16.20 Üzleti kézfogó. Moderált, szervezett rendszerű networking a konferencián résztvevők számára (névjegycserével). Cégbemutatkozások az üzleti kapcsolatépítés szándékával.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
A konferencia részvételi díja kiskereskedőknek, gyártóknak, nagykereskedőknek nagy kedvezménnyel 6 000 Ft + áfa!
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy teljes áras regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
REGISZTRÁCIÓ
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. június 2-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. június 2-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet