Vidékfejlesztésre 1300 milliárd forint
2016 a pályázati dömping éve
Konferencia a Vidékfejlesztési Programról a kelet-magyarországi agrár-, élelmiszeripari vállalkozásoknak és önkormányzatoknak
Rendezők: Magyar Mezőgazdaság Lapcsoport – Piac & Profit üzleti magazin
Helyszín: Debrecen, Kölcsey Központ (Hunyadi János u. 1-3.)
Időpont: 2016. március 3. csütörtök 10.00−16.00
Fővédnök: Kis Miklós Zsolt államtitkár, Miniszterelnökség Agrár-vidékfejlesztésért Felelős Államtitkárság
A konferencia programja
Regisztráció: 9.30-10.00
10.00-10.10 Polgármesteri köszöntő – dr. Papp László Debrecen Megyei Jogú Város polgármestere
10.10-10.40 A Vidékfejlesztési Program fejlesztési céljai, összetevői, a pályázati kiírások 2016-ban várható menetrendje.
Előadó: Madari Örs főosztályvezető-helyettes, Miniszterelnökség Agrár-vidékfejlesztésért Felelős Államtitkárság
10.40-11.00 Támogatási lehetőségek az agrárium és a helyi szereplők számára. Az MVH feladat- és szerepköre a pályázatokkal kapcsolatban.
Előadó: Kárász Attila kirendeltségvezető, Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) Hajdú-Bihar Megyei Kirendeltsége
11.00-11.20 Minden, amit a Vidékfejlesztési Program pályázatairól (VP) tudni kell! Az eddig megjelent felhívások, illetve a várható kiírások.
Előadó: Csépány Zsuzsa regionális igazgató, Goodwill Consulting
11.20-11.40 Fókuszban a pénz: önerő-finanszírozás, önerőhitel, agrárhitelezési konstrukciók (földhitel)
Előadó: dr. Sebestyén Róbert igazgató, Magyar Fejlesztési Bank
11.40-12.00 Pályázati lehetőségek új vállalkozás indítására a vidéki térségben.
Előadó: Siető Andrea vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
12.00-12.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.20-12.40 Kertészetek felvirágoztatása pályázati forrásból! (Üvegházak korszerűsítése, ültetvények telepítése, eszközbeszerzés és infrastruktúrafejlesztés)
Előadó: Stock Nikoletta vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting
12.40-13.00 A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerepe, feladatai az EU-s agrártámogatások lehívásában.
Előadó: Szabó Sándor elnök, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Hajdú-Bihar megyei Szervezete
13.00-13.20 Agrártámogatások előfinanszírozása.
Előadó: Pintér-Tisza Szilvia üzletfejlesztési menedzser, MKB Bank Zrt.
13.20-13.40 iGazda – precizitás felhő alapon. Döntéstámogató és kontrolling rendszer mezőgazdasági termelők számára.
Előadó: Gorotyák Igor marketing vezető, Infobex Kft.
13.40-14.00 Dyntell_AgroERP, a vállalatirányítás az agrárium versenyerejét növeli
Előadó: Poór Károly Innovációs program igazgató, Pannon Szoftver Kft.
14.00-14.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.40-15.40 Interaktív Fórum a pályázatok részleteiről
Fórumrésztvevők:
Szabó Sándor elnök, NAK Hajdú-Bihar megyei Szervezete
a Goodwill Consulting munktatársai
A fórumbeszélgetés további résztvevői egyeztetés alatt.
16.00-16.30 Networking-program
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
REGISZTRÁCIÓ
Részvételi díj: 10.000.- Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!
Következő konferencia: Kaposvár, Kaposvári Egyetem, 2016. március 10. csütörtök
Részvételi díj
Részvételi díj: 10.000.- Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: szendvicsebéd, kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. február 19-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. február 19-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Debrecen, Kölcsey Központ (Hunyadi János u. 1-3.)
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Debrecen, Kölcsey Központ (Hunyadi János u. 1-3.)