Webáruházi trendek – 2016
Új nyerő kereskedelmi és marketingtechnikák
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. február 18. 9.30−16.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.00-9.30
9.30−9.50 E-kereskedelmi trendek 2016. Átfogó értékelés a várható piaci, technológiai, marketing és értékesítési változásokról, ügyfél-igényekről.
Előadó: Kulcsár István Róbert WebShop Experts
9.50−10.10 Új értékesítési marketingtechnikák a webáruházak forgalmának növelése érdekében. Hírlevél, adatbázis, ügyfélkezelés, weboldal, akciók, kosérérték-növelési technikák stb.
Előadó: Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Goup
10.10−10.30 Social Media marketingtrendek. Dinamikus termékhirdetések a Facebookon. 15 Ft-os CPC, 10%-os CTR és ROI pozitív eladás a Facebookon. Hogyan használható a dinamikus termék-remarketing hatékonyan?
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media
10.30−10.50 Webkereskedelem és az öncélú reklám elkülönítése. A reklámadózás szabályainak megfelelés pontosítása. Lehet, hogy nem is tudjuk, hogy reklámadó-alannyá vált a webáruházunk?
Előadó: dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Szilágyi és Világosi Ügyvédi Iroda
10.50−11.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
11.10−11.30 E-kereskedelem avagy a B2C kiszolgálás és a logisztika házasítása . A vevőkiszolgálás egyszerűsödése és gyorsulása. Áruátvételi újdonságok. A népszerű megoldás titka.
Előadó: Varga Bálint marketing és értékesítési részlegvezető, Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
11.30−11.50 Újdonságok a webmarketingben, melyek jól használhatóak a webáruházak piaci versenyében. Ismertségnövelés, hitelesség elérése, jó hírnév szerzése, márkanév építése.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.
11.50−12.10 A vevőkiszolgálás új módszerei. A nyerő ügyfélkezelések bemutatása, hatásuk, előnyeik elemzése. Mit szeret az ügyfél? Mit tegyünk a megtartásukért?
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.
12.10−12.30 Automatizált értékesítési modell – a XXI. század legújabb vevőszerző módszerei.
Előadó: Veres Attila ügyvezető igazgató,Veres és Társa Kft.
12.30−12.50 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.50−13.10 Amiről gyakran elfeledkezünk: a hatékony panaszkezelés folyamata. A vásárlói észrevételek kezelése meghatározó az ügyfeleink megtartásában.
Előadó: Csordás Imre kereskedelmi igazgató, Click On Hungary Kft.
13.10-13.30 Webáruházak e-számlázási gyakorlata.
Előadó: Kiss Gábor üzleti elemző, Billzone.eu – N-Ware Kft.
13.30-13.50 E-számla küldése, befogadása a XXI. század követelményeinek megfelelően. Milyen előnyöket rejt ez a rendszer?
Előadó: Sághy Balázs senior sales manager, First Businesspost Kft. – Central Europe
13.50-14.10 Az online fizetési rendszerek szerepe a vevőszerzésben
Előadó: Al-Absi Gáber Seif – üzletfejlesztési és értékesítési vezető – OTP Mobil Kft.
14.10-14.50 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.50-15.10 Webshopdizájn-trendek. A jó, a szép, a hasznos, a minőségi és a hatásos.
Előadó: Varga Ferenc kreatív igazgató, Brandcontrol
15.10−15.30 A jól működő informatikai rendszer. A zökkenőmentes ügyfélkiszolgálás (és minden számítógépes munka) technikai feltételei.
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető, Capella Informatika Kft.
15.30−15.50 Hogyan érjünk el nagyobb konverziót személyre szabással? Growth hack trükkök és az adat alapú stratégia lényege.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab // Szanto.co
15.50-16.10 Közösségi média ügyfél-, konfliktus-, panasz-és nyereményjáték-menedzsment a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista
16.10−16.30 Konzultáció az előadókkal
16.20−16.50 Üzleti kézfogó. A résztvevők számára networking-program, üzleti célú ismerkedés szervezett rendszerben.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Regisztrálok a rendezvényre
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. február 5-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. február 5-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu