Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

 

Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20

 x
Piac & Profit konferencia

x

Mit hoz a jövő a fejlődésorientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben?  A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

A tavalyi csúcstalálkozóról részleteket itt talál.

fogaskerek

Ha Önre jellemző

a sikeresség

eredményesség

fejlődőképesség

döntési képesség

felelős munkáltató

akkor ide érdemes eljönnie!

2017-ben már második alkalommal!

VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁRA!

Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!

nyilak_600x6007

 

 Cégvezetők Csúcstalálkozója – hangulatképek

tavalyi cégvez

Időpont és helyszín

2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20

Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

 

button_regisztracio

Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke

Keynote Speakerek:

erdei sándor

Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója

KurtiSkör

Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

 

 

 

Kovács Árpád elnök, Költségvetési Tanács

OszkóPkör

Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter

 

 

Kováts_Péter_képKováts Péter, Invitech Solutions középvállalati igazgató

dr-serenyi-janos

Serényi János, a Mc Cann Erickson alapítója

 

 

 

 

Témablokkok

fogaskerek9
 Cégvezetési és szervezetfejlesztési trendek (generációs különbségek a munkaerőpiacon,
új vezetési szemléletek, szervezeti modellváltások versenyelőnyei, munkaerőhiány, cégutódlás)

 

 fogaskerek8
 A forrásszerzés új útjai (pályázati, banki, tőkebevonásos, kombinált, befektetői stb.)

 

fogaskerek6
A legújabb technológiák beemelése az üzletvitelbe (az üzletvitelt támogató, hatékonyságot és versenyelőnyt növelő technológiák)

 

 

  fogaskerek7
Segítség, a cég rohamosan növekszik!
(A növekedés csapdái és a válaszok)

 

 

Program

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.00­–9.30
„Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.
Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

9.30­–10.00
Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.
Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter

10.00–10.30
Hazai és nemzetközi befektetési trendek.
Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója

10.30­–11.00 Kávészünet

11.00­–11.20
Gazdasági, piaci, iparági trendek.
Kovács Árpád elnök,
Költségvetési Tanács

11.20­–11.40
Ön még csak vezető vagy személyes márka is?
Serényi János, a Mc Cann Erickson Budapest  alapítója

11.40–12.00
Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.
Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

12.00­–12.20
Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.
Kováts Péter az Invitech Solutions középvállalati igazgatója

12.20­–12.40
Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.
Harsányi Gábor ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting

12.40­–13.30 Ebédszünet (büféebéd)

13.30–13.50
Segítség! Növekszünk!
Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.

13.50–14.10
Új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.
Toldi Gábor partner, Social Talent

14.10–14.30
Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?
Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

14.30–14.50
” Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy sikeres példa bemutatása.”
Tokár Péter ügyvezető igazgató, Tesk csoport

14.50–15.05
IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy  céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.
Ézsiás Tünde,  Key Account Manager, Opten Kft.

15.05–15.20
Az üzletivtelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.
Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.

 

 

                                         

NETWORKING 15.20 - 16.20

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvétel szándékát a regisztrációs űrlapon jelezze!

Részvételi díjak, regisztráció

A konferencia részvételi díja

29.000 Ft + Áfa

 

 

Információk a konferencia részvételről

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Networking  Program részvételi díja

16.000 Ft + áfa

 

 

 

 

Információk a Networking Programról
  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Regisztrációja során választhat, hogy részt kíván-e venni a networking programon is.

button_regisztracio (1)

Kiállítók, szakmai támogatók, előadók jelentkezését várjuk

Demcsák Zsuzsa kereskedelmi igazgató: hird@regi.ppkonferencia.hu, telefon: 06 (1) 239-8381, 239-8382

Séra Adrien kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser: asera@regi.ppkonferencia.hu, telefon: 06 (70) 595-3835

 

A szakmai tematika ügyében érdeklődés: Demcsák Mária: mdemcsak@regi.ppkonferencia.hu, 06 (1) 814-8600

Részvétellel kapcsolatos információk: konferencia@regi.ppkonferencia.hu, telefon: 06 (1) 239-959759959779597

Cégvez_logósor0410