EU-pályázatok Fóruma − 2016

2016-ban több ezer milliárdos pályázatinvázió!

Időpont: 2016. január 28. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Állítólag 2016-ban minden 2014-2020-as EU költségvetési ciklusra a hazai vállalkozásoknak megígért forrásokra kiírják a pályázatokat. 2016-ban már nem csak a vissza nem térítendőket, a visszatérítendőket is elindítják. Soha nem látott pályázati dömping várható a GINOP, a VEKOP, és a VP keretein belül. De jelentős pályázati forrásokban érdekeltek a vállalatok a TOP és a KEHOP témáiban is. Már Budapest és Pest megye vállalkozói is figyelhetnek, s rövidesen készen áll az EU-s forrásokhoz kapcsolódó, jelentős pénzügyi eszközök által megtámogatott vállalkozásfinanszírozási rendszer is.

Jut mindenkinek! Figyeljünk és időben éljünk a növekedés, fejlesztés előnyös támogatási lehetőségeivel!

 A Fórumokon, mint minden évben, felkészült szakemberek a legfrissebb információkról adnak részletes tájékoztatást, a konzultációkon pedig minden személyes kérdésre válaszolnak.

EU-pályázatok Fóruma − 2016

2016-ban több ezer milliárdos pályázatinvázió!

Konferencia kkv-knak, agrárvállalkozásoknak, önkormányzatoknak

Rendezők: A BKIK IX. Osztálya – Goodwill Consulting − Piac & Profit

 

Időpont: 2016. január 28. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai partner: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Regisztrálok a rendezvényre

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 GINOP 2016.
Előadó: Gedei Gábor GINOP projektmenedzser, Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság

10.30−11.10 A GINOP keretében még le nem zárult és újonnan kiírt pályázatok részletes ismertetése. Mire számíthatnak Budapest és Pest megye vállalkozásai?
Milyen pályázatokat indítanak el a VEKOP keretében?
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.

11.10−11.40 Elindultak a Terület- és Településfejlesztési OP (TOP) kiírások a vidék gazdaságfejlesztése érdekében. A TOP pályázatai és működési mechanizmusa.
Előadó: Rostás Krisztián pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.20 Vidékfejlesztési Program. Mezőgazdasági termelők, fiatal mezőgazdászok kiemelt helyen. Jelentős források az agráriumnak. A VP várható pályázati kiírásai 2016-ban.
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

12.20−12.40 Kiemelt fontosságot kapott az innováció Innováció a gyakorlatban.
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

12.40−13.00 Források információtechnológiára és energetikai beruházásokra, energiahatékonysági megoldásokra. Mikor, milyen finanszírozási konstrukcióval, mire?
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

13.00−13.20 KEHOP. Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program. Mi várható 2016-ban? A programok vállalkozásokat érintő területei.
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.

13.20−13.50 Interaktív fórum. Kérdések, válaszok

Fórumrésztvevők:
Torma Erzsébet
 vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.
Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

13.50−14.20 Konzultáció az előadókkal, ebéd

 

14.20−14.50 Üzleti kézfogó. Networking-program a résztvevők számára.

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

Figyelem: 2-3 előadás után Interaktív fórum az előadókkal. Kérdésekre válaszok. A kávé- és ebédszünetben személyes konzultáció az előadókkal.

A program változtatási jogát fenntartjuk!

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. A rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. január 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. január 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

További konferenciák