EU-pályázatok Fóruma − 2016
2016-ban több ezer milliárdos pályázatinvázió!
Konferencia kkv-knak, agrárvállalkozásoknak, önkormányzatoknak
Rendezők: A BKIK IX. Osztálya – Goodwill Consulting − Piac & Profit
Időpont: 2016. január 28. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai partner: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Regisztrálok a rendezvényre
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 GINOP 2016.
Előadó: Gedei Gábor GINOP projektmenedzser, Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság
10.30−11.10 A GINOP keretében még le nem zárult és újonnan kiírt pályázatok részletes ismertetése. Mire számíthatnak Budapest és Pest megye vállalkozásai?
Milyen pályázatokat indítanak el a VEKOP keretében?
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.
11.10−11.40 Elindultak a Terület- és Településfejlesztési OP (TOP) kiírások a vidék gazdaságfejlesztése érdekében. A TOP pályázatai és működési mechanizmusa.
Előadó: Rostás Krisztián pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.00−12.20 Vidékfejlesztési Program. Mezőgazdasági termelők, fiatal mezőgazdászok kiemelt helyen. Jelentős források az agráriumnak. A VP várható pályázati kiírásai 2016-ban.
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
12.20−12.40 Kiemelt fontosságot kapott az innováció. Innováció a gyakorlatban.
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
12.40−13.00 Források információtechnológiára és energetikai beruházásokra, energiahatékonysági megoldásokra. Mikor, milyen finanszírozási konstrukcióval, mire?
Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
13.00−13.20 KEHOP. Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program. Mi várható 2016-ban? A programok vállalkozásokat érintő területei.
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.
13.20−13.50 Interaktív fórum. Kérdések, válaszok
Fórumrésztvevők:
Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.
Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
13.50−14.20 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.20−14.50 Üzleti kézfogó. Networking-program a résztvevők számára.
A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).
Figyelem: 2-3 előadás után Interaktív fórum az előadókkal. Kérdésekre válaszok. A kávé- és ebédszünetben személyes konzultáció az előadókkal.
A program változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:
1. A rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. január 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. január 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.