K+F és Innováció − 2016

Fókuszban az iparági fejlesztési trendek

Időpont: 2016. december 06. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénykomplexum, II. emelet

A K+F-ben és innovációban érdekeltek 2016-os országos találkozójának fókuszában ezúttal az iparági fejlesztési trendek állnak. Új területeken, pl. a robottechnikában rohamos fejlődések zajlanak, de tovább folytatódik a biotechnológia, a gyógyszeripar, az infotechnológia, infokommunikáció és az elektronikai iparágak vágtája.  Az üzleti szektor, az innovátorok, kutatás-fejlesztők, a kormányzati gazdaságpolitika formálói, a befektetők országos találkozóján a trendek mellett sok szó esik a forrásokról, a szabályozás változásokról, a gondokról, sikerekről, kudarcokról, a nemzetközi piacokra jutás receptjeiről. Érdekesebbnél érdekesebb innovációs projekteket ismerhetünk meg, az innovátorok és befektetők is egymásra találhatnak.

fejlec_800x210 k+f

K+F és Innováció − 2016

Fókuszban az iparági fejlesztési trendek

Konferencia és kiállítás

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont,  Rendezvénykomplexum, II. emelet
Időpont:  2016. december 6. kedd  9.00−17.30

A K+F-ben és innovációban érdekeltek 2016-os országos találkozójának fókuszában ezúttal az iparági fejlesztési trendek állnak. Új területeken, pl. a robottechnikában rohamos fejlődések zajlanak, de tovább folytatódik a biotechnológia, a gyógyszeripar, az infotechnológia, infokommunikáció és az elektronikai iparágak vágtája.  Az üzleti szektor, az innovátorok, kutatás-fejlesztők, a kormányzati gazdaságpolitika formálói, a befektetők országos találkozóján a trendek mellett sok szó esik a forrásokról, a szabályozóváltozásokról, a gondokról, sikerekről, kudarcokról, a nemzetközi piacokra jutás receptjeiről. Érdekesebbnél érdekesebb innovációs projekteket ismerhetünk meg, az innovátorok és befektetők is egymásra találhatnak.

Program

9.00−9.30 Nyitóelőadás

A magyarországi kutatási és innovációs rendszer jellemzői. K+F stratégiánk. Az EU-ajánlásai. Pályázatok a jövőben.

Pálinkás József, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnöke

9.30−10.00

Az innováció helyzete az üzleti szektor szemszögéből. Kormányzati politika, kontra üzleti igények, javaslatok a szabályozók változtatására.

Ábrahám László, a Magyar Innovációs Szövetség elnökségi tagja, a NI Hungary ügyvezető igazgatója

10.00−10.25

A szellemi tulajdon védelmére irányuló nemzeti szakpolitikai stratégia végrehajtásának aktualitásai. A K+F-minősítés előnyei. A szellemi tulajdon védelmének fontossága.

Németh Gábor a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala Tájékoztatási és Innovációtámogatási Főosztályának igazgatója

10.25−10.45

Az Európai Unió K+F politikája, előnyeinek kiaknázása. Mire számíthatnak a fejlesztők, innovátorok az Európai Uniótól?

Kiss Kornél, az Ateknea Solutions Hungary üzletfejlesztési igazgatója

10.45−11.10 Kávészünet

K+F+I trendek

11.10−11.30 Biotechnológiai trendek

Ürge László, DBH Goup igazgatósági tagja, az EuroBio Emering Enterprise Board tagja

11.30−11.50 Infotech, infokommunikációs  trendek

Frischmann Gábor, a Vialto Consulting vezető tanácsadója

11.50−12.10 Robotika trendek

Mészáros István ügyvezető igazgató, Robot-X Hungary Kft.

12.10−12.30 A gyógyszeripari trendek a személyre szabott, precíziós onkológiában

Dr. Peták István kutatóorvos, alapító vezérigazgató, Oncompass Medicine Hungary Kft.

12.30−12.50 Az elektronikai ipar trendjei

Kazi Károly ügyvezető igazgató, BHE Bonn Hungary, Magyarországi Elektronikai Társaság

 

12.50−13.30 Ebédszünet

1. terem

13.30−15.10 Befektetőkereső

Fórumfelvezető előadások:

13.30−13.50 A tőke  mozgásának, érdeklődésének trendje a világban és Magyarországon

Horgos Lénárd, a Magyar Kockázati Tőke Egyesület (HVCA) igazgatósági tagja, M27 Absolvo

13.50−14.10 Az üzleti angyalok és az innovációs cégek

Károlyi Antal, a Hungarian Business Angel Network elnöke

14.10−14.30 Kipukkadt a startup-lufi? Működőképes-e a spin-off  Magyarországon?

Vicze Gábor elnök, Magyar  Spin-off és Start-up Egyesület

14.30−14.50 Milyen projektekre lehet ma a befektetőtől tőkét szerezni?

Kisgergely Kornél vezérigazgató, Corvinus Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.

14.50−15.10 Hogyan lehet tőkét szerezni manapság egy vállalkozásnak? Tapasztalatok egy tőkéhez jutott cégtől

Csiszár Dénes projektgazda, Jaystack Zrt.

15.10−15.40 Interaktív fórum a befektetésről az előadókkal

Kérdések és válaszok moderálással!

 

2. terem

13.30−14.05 Pénz innovációra és K+F-re

13.30−13.50

Az innovációmenedzsment, mint új ágazat megjelenése. A tevékenység eredménynövelő hatása

Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Innovációs Tanácsadó Kft.

13.50−14.05

Innováció és finanszírozás – innovatív banki fejlesztések és a k+f-projektek finanszírozási lehetőségei  

Aladics Sándor igazgató, OTP Business

 

14.05−15.20 Innovációk, innovátorok bemutatkozása

14.05−14.20 Fejlesztési tendenciák a felhő alapú vállalati telekommunikációs megoldások piacán.

Mezgár Gyula senior értékesítési menedzser, Opennetworks Kft.

14.20−14.40 Innováció a mindennapok termékében – papíripari fejlesztések, innovatív termékek.

Szabó Péter Márk minőségbiztosítási vezető, Vajda Papír Kft.

14.40−15.00  Hogyan vigyázzunk a szellemi termékeinkre – avagy a kritikus digitális vagyontárgyak védelme.

Csíki Ádám  Senior manager, EY Magyarország

15.00−15.20   Külpiacra jutási lehetőségek a hazai startupok és innovatív vállalkozások számára.  Az Innotrade-program és jövője.

Cséri Zoltán projektmenedzser, MNKH Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.

 15.20−15.40 Konzultáció az előadókkal

15.40−17.00 Konferencia különterem

Piac & Profit Networking Program

Vállalatvezetők találkozója szervezett keretek között

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 50 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • A bemutatkozások felkészítő koreográfiáját minden jelentkező megkapja.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A regisztrációt december 2-án pénteken 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
  • Az addig regisztrált tagoknak előzetesen megküldjük a NETWORKING PROGRAMRA jelentkezettek névsorát (név, cégnév, titulus).
  • A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár negyedik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 2016. november 21-től 15.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 10.000.- + áfa

  • Kizárólag a K+F és Innováció – 2016 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A Piac & Profit Networking Programra a regisztrációt december 2-án pénteken 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

_______________________________________________________________________________________

Részvételi feltételek

Konferencia regisztráció


Részvételi díj  Early Bird kedvezménnyel 2016. november 20-ig 12.000 Ft+Áfa

A konferencia részvételi díja 2016. november 21-től 15.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 10.000.- + áfa

  • Kizárólag a K+F és Innováció – 2016 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A Piac & Profit Networking Programra a regisztrációt december 2-án pénteken 17 órakor, illetve a létszám beteltekor lezárjuk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. november 18-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. november 18-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénykomplexum, II. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénykomplexum, II. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák