Szervezetfejlesztés – 2017

Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban

Időpont: 2017. szeptember 21. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Milyen a trendi, sikeres, rugalmas, fejlődőképes vállalat szervezete 2017-ben? Merre mutatnak a közösségi gondolkodásmóddal, rohamos technológiai váltásokkal, folyamatos innovációval, egyre magasabb szervezeti kultúrával rendelkező üzleti környezet elvárásai? A verseny erősödése, a piaci környezet gyors változása minden vállalatot arra kényszerít, hogy stratégiai feladatként kezelje a rugalmas, változóképes vállalati szervezet megteremtését és megtartását.

Szervezetfejlesztési szakembereknek, vállalatvezetőknek akik megosztják egymással tudásukat, tapasztalataikat. A résztvevők a vezetési gyakorlatba azonnal beépíthető ismereteket szerezhetnek.

A legfrissebb trendek praktikusan, azonnal hasznosíthatóan!

Tekintse meg a részletes, gazdag programot! 

pp fejlec szervezetfejlesztés 800x210c

Szervezetfejlesztés – 2017

Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 21. 9.30­ –16.00

Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok

Keynote speaker: Borbély László

Program

Regisztráció 9.00–9.30

9.40–10.00 Kell-e nekem vállalati kultúra? Építsd tudatosan, 4 lépésben!

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.00–10.20 A jövő szervezetei. Egy új működési paradigma térhódítása itthon és külföldön.

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.

10.20–10.40 Változás vagy válság? Menedzselve előnnyé fordítható és az embereid helyben maradnak! Szervezetfejlesztési, vezetési tanácsok, praktikus ötletek kisméretű szervezetekre szabva.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.

10.40–11.00 A szervezet mint tér. A térben gondolkodás és létezés hatása az eredményességre.

Előadó: Ruzsa Ágota igazgató, SOL Intézet

11.00–11.10 Összegzés együtt

11.10­–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 Praktikus szervezetfejlesztés ­–  nagyvállalati gyakorlatok kkv-kra szabva.

Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató , xFLOWer Cégcsoport

11.50–12.10 Szervezetfejlesztés folyamatos tanulással. Külső szem többet lát?

Előadó: Bincze Bea nemzetközileg akkreditált coach, Business Coach Kft.

12.10–12.20 A szervezet, a munkatársak folyamatos fejlesztéséhez pénz is kell.  Indulnak a 100 %-os képzési, szervezetfejlesztési támogatások.

Előadó: Goda Szilárd ügyvezető igazgató, Versenyhajó Kft.

12.20–12.40 Munkaerőhiányos helyzetben hogyan lehet növekedni?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

12.40–12.45 Összegzés együtt

12.45–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.25–13.45 Új, 21. századi szervezeti modellek hazai méretekre szabva.  Nyerő formák, struktúrák, gondolkodásmód.

Előadó: Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys

13.45–14.05 Szervezetfejlesztés vagy terápia?Gestalt ­ – mint a rendszerközpontú megközelítés ­– alkalmazása vállalatoknál.

Előadó: Stefany-Tóth Judit elnök, Gestalt Egyesület

14.05–14.25 A leadership vezetési stílus, gondolkodásmód magasiskolája: coaching-kultúra a szervezetekben.

Előadó: Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego

14.25–14.45 A belső-, és a kifelé mutatott márka összefüggései, csapdái.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója

14.45–15.05 Tudás? Fegyelem? Kompetencia? Az attitűd mindent visz, de hogyan befolyásolható?

Előadó: Békési Gábor MBA Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis

15.00–16.00  Interaktív Fórum az előadókkal

Témák:

  • Miért nem használják a kkv-k a teljesítménymenedzsment eszköztárát?
  • Szervezeti fenntarthatóság.
  • Szervezeti hatékonyság optimalizálása mérhető módon.
  • Először a diagnózis, utána a terápia. 

Beszélgetőpartnerek: Patonai Ágnes, Ludvigh Károly, Békési Gábor, Stefany-Tóth Judit, Polló László, Serényi János, Bincze Bea

Az interaktív fórumot vezeti és a beszélgetést zárja: Borbély László

16.10–16.40 Üzleti kézfogó Moderált networking program a résztvevők számára.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

3 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!

Szervezetfejlesztés – 2017 – Szeptember 21.  (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

Brandépítés – 2017 – Október 12. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

A konferenciák szinapszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!

 

3 konferenciára együttes regisztráció : 33.000 Ft + áfa

A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!

FONTOS! 

Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatai

 

Részvételi díj

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.


gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


 

3 konferenciára együttes regisztráció33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 8-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 8-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák