Ügyfélélmény a 21. században
Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért
Helyszín: Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
Időpont: 2017. október 5. (csütörtök) 9.00 – 15.40
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.40 Ügyfélélmény a 21. században. Trendek, gyökeres gondolkodásmód-, szemléletváltás.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
9.40–10.10 Ügyfélszolgálat fénysebességre kapcsolva.
Előadó: Reisz Róbert áruházigazgató, SelfSell.hu
10.10–10.30 Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója
10.30–10.50 Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.
Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor
10.50–11.10 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Az ügyfélélmény helye a cég stratégiájában.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.10–11.30 Konzultáció és kávészünet
11.30–11.40 Ügyfélélmény felülnézetből.
Előadó: Berényi Attila ügyvezető/partner, Xperion Kft.
11.40–12.00 Új technológiák uralta ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés. Személyesség automatizálva.
Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ
12.00–12.20 Ügyfelekről adatszerzés.
Előadó: Keleti József Country manager, Bisnode Magyarország Kft.
12.20–12.40 Ügyfélélmény! Megéri?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.; a Mystery Shopping Providers Association Europe/Africa igazgatója
12.40–13.20 Konzultáció és ebédszünet (büféebéd, Gundel-konyha)
13.20–13.35 Ahány ügyfél, annyi weboldal. Személyre szabottan.
Előadó: Szántó Péter alapító, Springtab
13.35–13.50 Érzelmi kötődés a social media segítségével.
Előadó: Klausz Melinda socila media specialista, kozossegi-media.com
13.50–14.10 A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.
Előadó: Lovas Zoltán cégvezető, NEXON
14.10–14.30 A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.
Előadó: Vizi Bea ügyvezető igazgató, Gordon & TA Oktatásszervező és Tanácsadó Kft.
14.30–15.30 Best Practice-ek és új technológiák bemutatkoznak:
14.30–14.45 Ügyfélélmény digitalizációval. Omnichanel, CRM. Nélkülük nem megy.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.
14.45–15.00 Gamification. Szeretünk játszani. – Sárosi Róbert alapító, ügyvezető Duelbox – Event gamification
15.00–15.15 Lojális és hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyféllel .– Csirmaz Nándor senior tanácsadó, Develor
15.15–15.25 Hogyan találjuk meg a legmegfelelőbb személyiségű munkatársat? – Ocskay Márta Country Manager Hungary & Austria, CNA Executive Search Hungary Kft.
15.25–15.40 Ügyfélélmény egy Call Center mindennapjaiban. – Varga Norbert Szenior projektmenedzser, Protocall Kft.
15.40–16.30 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa!
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag az Ügyfélélmény a 21. században konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa!
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag az Ügyfélélmény a 21. században konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. szeptember 22-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. szeptember 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu