Az üzletbarát PR-kommunikáció
Hogy átmenjen az üzenet!
Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit
Szakmai főtámogató: Magyar Public Relations Szövetség
Időpont: 2016. október 20. csütörtök, 10.00−15.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Program
Regisztráció: 9.30−10.00
Megnyitó: Szányi Gabriella PR-marketing igazgató, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-Marketing Osztály
10-00−10.20 A kommunikáció nagyhatalom lett. A cég céljait elérni segítő kommunikáció nélkül nincs siker. Mi múlik a jó pr-en ma, a 21. században? Kihívások a vállalatok pr-osai számára.
Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
10.20−10.40 A public relations szakma erőteljesen átalakult az elmúlt évtizedben, és nem csupán előnyére: a hosszú távú stratégia helyett a rövid távú marketingkommunikációs gondolkodás került előtérbe. PR-trendek, melyek ma a leghatékonyabban segíthetik a vállalatok eredményességét.
Előadó: Petrányi-Széll András, az MPRSZ alelnöke, a PS:PRovocative PR-ügynökség tulajdonosa
10.40−11.00 Az igazság úgyis kiderül! Legyünk azzá, amit szeretnénk magunkról elhitetni. Híresekké vagy hírhedtekké válunk? A kettő közötti vonal határozott és tudatos meghúzása. Az ismertség és elismertség közti különbség. Gyakorlati példák, hogyan érjük el, azt tudják rólunk, amit szeretnénk.
Előadó: Ferling József alapító, Ferling Ügynökség
11.00−11.20 Hol a határ a PR-cikk és a hirdetés között. Fogyasztóvédelem, gazdasági versenyjog és reklámtörvény.
Előadó: dr. Szamosi Katalin vezető ügyvéd, SBGK Ügyvédi Iroda
11.20−11.40 A társadalmi felelősségvállalás kommunikáció a törvény ellenére. A média és a reklámszakma megegyezése a hatóság egyetértésével. Működik vagy sem?
Előadó: Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)
11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.10−12.30 A sajtókommunikáció új technikái. Hogyan érjük el, hogy nyilvánosság elé kerüljenek az üzeneteink?
Előadó: Halász Ambrus, a Flow PR kreatív igazgatója
12.30−12.50 A cég arca. Olyan a cég, mint a vezetője. A vezetői brand építése és annak kommunikálása nem csak a pr-os feladata. A vezető és a cég brandje azonosságának elérése. Personal branding.
Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
12.50−13.10 A kommunikáció világában a titok nem marad titok. A lejárató-kampányok kezelése modern és hagyományos eszközökkel. Kríziskommunikáció.
Előadó: Bőhm Kornél Kríziskommunikációs tagozatvezető, MPRSZ
13.10−13.30 Használjuk a social mediát is! Nehézségek és előnyök a világháló-kommunikációval. A kommentek kezelése. Új szakmai hihívás pr-osok számára? Közösségépítés a pr eszközeivel.
Előadó: Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója
13.30−14.10 Konzultáció az eladókkal, ebédszünet
14.10−14.30 Hogyan kell szakmai cikket írni, amit a cég jó hírnevének erősítésére is lehet használni és törvényes, valamint a lapok is leközlik?
Előadó: Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online
14.30−14.50 A társadalmi felelősségvállalás nem kommunikáció és nem tartalomgyártás! Miért éri meg felelősen működni? Hogyan és miért csinálják a „nagyok”? Vannak követendő példák!
Előadó: Mayer Zsolt a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke
14.50−15.10 Mi is az az employer branding, és miért kell rá figyelmet fordítanunk?
Előadó: Kádár Balázs Employer branding tagozatvezető (MPRSZ)
15.10−15.30 Hogyan érjük el a legfiatalabb generációt – digitális bennszülötteket, a Z generációt?
Előadó: Sós Péter János ügyvezető, B.SWAN Partners Kft.
15.30−15.50 A kkv-k legkorszerűbb pr eszköztára. Sikeres gyakorlatok bemutatkozása.
Előadó: Siska Mátyás kommunikációs tanácsadó, az MPRSZ elnökségi tagja
15.50−16.10 Konzultáció az előadókkal
16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
1.Október 20. csütörtök – Az üzletbarát PR-kommunikáció
2. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum
3. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
4. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma
A rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).
3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
REGISZTRÁCIÓ
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel. Részvételi feltételek
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).
3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).
4. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!
5. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
6. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
7. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
8. Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. október 9-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
9. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
10. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
11. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. október 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu