2016. Küzdelem a munkaerőért

A munkaerőszerzés és -megtartás új technikái

Időpont: 2016. október 06. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

2016 kihívása: küzdelem a munkaerőért. Súlyos szakemberhiány alakult ki a magasan képzettekből, a szakmunkásokból, az informatikusokból. S percenként bővül a lista. A kereskedelem, vendéglátás, építőipar már súlyos bevételcsökkenést él meg a teljesítménycsökkenés miatt. Felmérések szerint a hazai cégvezetők 85 %-a számára fenyegető a szakemberhiány. A felsőfokú és szakképzett munkaerő generációi hagyták el az országot a számunkra utolérhetetlen, kigazdálkodhatatlanul magas bérek miatt. Multinacionális cégek csukják be a gyáraikat, illetve be sem jönnek az országba, mert nem kapnak szakképzett munkaerőt.

Másként kell a munkaerőt megszerezni és megtartani, mint akár egy évvel ezelőtt. Gyökeresen és rohamosan átalakultak a technikák, módszerek. Ismerkedjünk meg a legújabbakkal, a jó gyakorlatokkal, és a témához értő szakemberek jó tanácsaival.

fejlec_800x210 kkv_cimnelkul_bkik

2016. Küzdelem a munkaerőért

A munkaerőszerzés és -megtartás új technikái

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. október 6. csütörtök, 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.10 Megnyitó: Balázs Iván, a BKIK elnökségének tagja

10.10−10.40 A munkaerőhiány makrogazdasági megvilágításban.

Előadó: Ádler Judit kutató, GKI Gazdaságkutató Zrt. 

10.40−11.10 2016 új kihívása: küzdeni a munkaerőért. Új HR-stratégiák a munkaerő megszerzése érdekében. Pénzzel, karrierlehetőséggel, motivációval, elkötelezetté tétellel, vonzó vállalati értékek erősítésével?

Előadó: Szűts Ildikó, a Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE) elnöke, a Human Investment Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója

11.10−11.30  Konkrét megoldások, programok a munkaerő megtartására. Különleges juttatások a különleges embereknek.

Előadó: Balázs Iván elnök, BKIK Általános Pénzügyi Szolgáltatási Osztály

11.30−11.50 Elkötelezettség-praktikák, azaz van élet a vonzáson túl. Jó gyakorlatok a tehetséges, értékes munkatársak megtartására.

Előadó: Uzsák Éva innovációs és PR-vezető, Aon Magyarország

11.50−12.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.20−12.40 Pszichológiai szerződés vezető és munkatárs között. A coaching-szemléletű vezetés erős munkaerő-megtartási képessége. A minőségi beszélgetések, a munkatársak bevonása a megoldásokba, a személyes jelenlét, a keretek megadása. Idő a kapcsolatokra. Eredményes eszköztárak.

Előadó: Dr. Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego Kft.

12.40−13.10 Saját munkaerő képzése, kinevelése már az iskolapadban. A duális képzés hatékonysága az értékes munkaerő megteremtésében. Adjunk tulajdonrészt a legjobbaknak? Gyakorlatok, pozitív és negatív oldalak.

Beszélgetőpartnerek: Czank Géza, az Sz+C Stúdió Kft. ügyvezető igazgatója és Kelemen Kálmán ügyvezető igazgató, Hungrana Kft., Szatmáriné dr. Balogh Mária munka- és szervezet szakpszichológus, szervezeti tanácsadó

13.10−13.30 A munkaerőszerzés és –megtartás analitikus szemléletű megközelítésének új módszerei. A teljesítménymérés és kompetenciamenedzsment fontossága és előnyei. A lojális és motivált munkaerő elvesztési kockázatainak csökkentése.

Előadó: Pálfi Attila szakmai igazgató, ASR NEXT

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10−14.30 Hová tűntek a munkavállalók? Munkaerő-keresési módszerek a gyakorlatban, hatékonyságuk (felmérés alapján). Az online toborzás előnyei a hagyományos módszerekkel szemben. 

Előadó: Dr Tóth András szakíró és Nagy Gábor vezető tanácsadó, OnlineToborzás.hu

14.30−14.50 Az Y-generáció, mint munkavállaló, avagy a digitális HR dilemmái.

Előadó: Lovas Zoltán vezető, Nexon

14.50−15.30 Jó gyakorlatok a munkaerő szerzésére és megtartására

14.50−15.10 “Adj király katonát!” Munkaerőpiaci kihívások, megoldások.

Előadó: Gazsi Zoltán ügyvezető igazgató, eisberg Hungary Kft.

15.10-15.30 Hatékonyság a munkavállalói fittség tükrében.

Előadó: Czakó Márton projektvezető, Legfittebb Munkahely Felmérés

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40 −16.10 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
2. Október 20. csütörtök – Az üzletbarát PR-kommunikáció
3. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
4. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
5. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

4. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

REGISZTRÁCIÓ


A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel.

Részvételi feltételek


1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.


2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).


3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).


FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).


4. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!


5. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.


6. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.


7. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.


8. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. szeptember 23-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.


A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

9. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

10. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

11. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. szeptember 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

További konferenciák