A növekedés csapdái

A kicsiből naggyá válás sikerreceptje

Időpont: 2016. szeptember 22. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Úgy érzi, hogy saját cége rabszolgájává vált? Egyre nehezebben menedzseli növekvő cégét? Akkor éppen a növekedés csapdájában vergődik.

A folyamatosan növekvő vállalkozások legnagyobb problémája a változások menedzselése, a szervezet folyamatos átalakítása, a vezetési kompetenciák, munkatársak felelősségi körének bővítése, átalakítása, a döntések delegálásának megtanulása, a növekedéshez szükséges források előteremtése, a piaci ismeretek, vállalkozni tudás egyre magasabb szintre helyezése. A cégutódlás családon belüli és kívüli megoldása érzelmi kérdés is. Az amatőr cégből profi, befektetőképes, transzparens céggé átalakulás talán a legnehezebben megoldható feladat sokak számára.

Szakértő előadóinktól megtanulhatjuk, hogyan kell elébe menni a változásoknak, megteremteni az anyagi, emberi, eszköz- és tudásfeltételeket a növekedéshez. Az előadások során tudatosulhat bennünk, hogy nincs is más baj a cégnél, csak éppen a növekedés csapdáiban vergődünk.

 

A konferencián személyes konzultációs lehetőséget biztosítunk az előadókkal!

KKV-bubi2016-800-pix_72dpi PP jo+bkik

A növekedés csapdái

A kicsiből naggyá válás sikerreceptje

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. szeptember 22. csütörtök, 10.00−15.30
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.20 A kisvállalkozás és törekvő vállalat közötti különbség a vezetésben és működtetésben. A nem jól menedzselt növekedés tipikus jelei. A működési kultúra váltásának paraméterei.

Előadó: Egyed Géza G.E. StrateGo Kft. alapító,  ügyvezető igazgató

10.20−10.40 A folyamatosan vagy ugrásszerűen növekvő kis szervezet működési zavarai. Hogyan készüljünk fel előre a szervezeti változtatásokra? Tipikus szervezetfejlesztési hiányosságok kisvállalatoknál.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.

10.40−11.00 A szervezetátalakítás új, hatékony útjai. A növekedés kezelése szervezetfejlesztéssel.

Előadó: Farkas Judit ügyvezető, szervezetpszichológus, PsyOn Üzleti Hatás Menedzsment

11.00−11.20 A transzparencia szükségessége és megvalósítása. Cégátstrukturálás, cégátalakítás, cégértékelés, befektetőképessé válás megvalósítása, exitre készülés.

Előadó: Ferencz Gyöngyi partner, VGD Hungary Kft.

11.20−11.40 Növekvő cég, növekvő kockázatok. Milyen veszélyek rejlenek az ellenőrzés, a transzparencia hiányában. Gyakorlati példák céges kontrollfolyamatok kiépítésére.

Előadó: Székely Szilárd menedzser, Ernst &Young

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 A vezető/tulajdonos növekedésből adódó tipikus problémái. A változásképesség elsajátításának nélkülözhetetlensége. A változások menedzselése. Jelek, melyből felismerhető, hogy változnia kell a vezetőnek.

Előadó: Dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

12.30−12.50 Cégutódlás, stafétabot átadása, a következő generáció betanítása. Cégutódlás családon belül. Az előre tervezhető vezetőváltás. Tipikus problémák és jó megoldások.

Előadó: Csaba Beatrix közösségi és szervezetfejlesztési tanácsadó, Media Nexus Kft.

12.50−13.10 IT-fejlesztés. Mikor kell fejleszteni, milyen jelekből tudom meg, hogy eljött az idő, milyen IT-fejlesztéssel kapcsolatos hibákat nem szabad elkövetni?

Előadó: Fekete Attila ügyvezető igazgató, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, Procons Kft.

13.10−13.30 Fejből már nem megy. A döntéshez szükséges gyors, strukturált információs rendszer nélkülözhetetlensége.

Előadó: Eiler Attila ügyvezető igazgató OnlineOffice Kft.

13.30−13.50 Hogyan válasszunk megbízható partnereket együttműködéseinkhez?

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Informatikai Kft.

13.50−14.30 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

 14.30−14.50 A vezető és szervezete folyamatos tanulásának megteremtése és haszna. A piaci trendek követése, a vállalatvezetés, szervezetfejlesztés folyamatos modernizálása, a portfólió innoválása, az innovációképesség beépítése a szervezetbe.

Előadó: Kólya Dániel partner, Flow Magyarország

14.50−15.10 A hatalom delegálásának fortélyai. A vezetési kompetenciák szétosztása. A felelősségi körök pontosítása, a számonkérés, a kontroll rendszerének kialakítása és menedzselése.

Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

15.10−15.30 Mit várhat egy növekedő cég attól, ha áttér a nemzetközi standardok szerinti pénzügyi beszámolásra?

Előadó: Dr. Szirmai Andrea az Audit Network Hungary Kft könyvvizsgáló partnere

15.30−15.50 konzultáció az előadókkal

15.40−16.10 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Szeptember 22. csütörtök – A növekedés csapdái
2. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
3. Október 20. csütörtök – Tudja meg a világ, milyenek vagyunk!
4. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
5. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
6. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

REGISZTRÁCIÓ


A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjü

Részvételi feltételek


1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 


2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).


3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).


4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).


FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).


5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).




A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!


6. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

7. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

8. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

9. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. szeptember 9-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

10. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

11. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

12. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. szeptember 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák